lille vandvarmer

Jeg er igang med at indrette køkken, men min el-vandvarmer fylder for meget. Kan man få en lille elvandvarmer som kan sidde under køkkenbordet? Den skal kunne opvarme vand til bad og køkken


Jeg er igang med at indrette køkken, men min el-vandvarmer fylder for meget. Kan man få en lille elvandvarmer som kan sidde under køkkenbordet? Den skal kunne opvarme vand til bad og køkken

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af a på 11 jan 2010 23:07

Jeg er igang med at indrette køkken, men min el-vandvarmer fylder for meget. Kan man få en lille elvandvarmer som kan sidde under køkkenbordet? Den skal kunne opvarme vand til bad og køkken

 I så tilfælde er det ikke en vandvarmer du skal have i almindelig forstand. Du skal have noget der hedder en gennemstrømsvand varmer, den er faktisk også billigere i drift da den kun bruger strøm når der bruges vand. Den er på størelse med en skotøjsæske.

V.h.  Håndværkeren

Er en gennemtrømvandvarmer dyr?? Dem jeg finder via google koster for meget. Kan man købe den brug?

Jeg er igang med at indrette køkken, men min el-vandvarmer fylder for meget. Kan man få en lille elvandvarmer som kan sidde under køkkenbordet? Den skal kunne opvarme vand til bad og køkken

En gennemstrømningsvandvarmer mener jeg ikke er så dyr, det dyreste ved den er at den kræver en del strøm, i den tid den køre, så der skal en kraftig instalation til (læs kan ikke køre på 220 volt)
Mener den kræver 7.5 kw hvis man skal kunne bruge den til dit formål.

Men ellers ja den er billigere i drift, da den jo ikke skal holde vandet varmt, når den ikke er i brug.
Skrevet af a på 11 jan 2010 23:42
Er en gennemtrømvandvarmer dyr?? Dem jeg finder via google koster for meget. Kan man købe den brug?

-------------------------------------------------------------------------------
Sådan nogle indretninger køber man bare ikke brugt, lav tingene ordentligt fra starten det er billigst i længden. Og jeg har set gennemstrøms vandvarmere på 5 Kw. til ca. 1500,00 Kr. Og du kan selv stille hvor varm vandet skal være !


Undskyld, men er der et direkte link, et mærke???

Jeg er igang med at indrette køkken, men min el-vandvarmer fylder for meget. Kan man få en lille elvandvarmer som kan sidde under køkkenbordet? Den skal kunne opvarme vand til bad og køkken

Annonce
Bare lige ned over grænsen der ligger de første tre byggemarkeder der handler med den slags i den sydlige udkant af Flensburg
mmhh... ok. Tak for hjælpen

Jeg er igang med at indrette køkken, men min el-vandvarmer fylder for meget. Kan man få en lille elvandvarmer som kan sidde under køkkenbordet? Den skal kunne opvarme vand til bad og køkken

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis