Spænding på USB udgangen

Når jeg slukker for min PC, er der stadig spænding på USB portene.
Ved nogen hvordan man fjerner det.
Når jeg slukker for min PC, er der stadig spænding... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis man ikke har noget tilsluttet på sin usb-port og onboard batteriet holder bios´en i længere tid (år), så kan argumentet vel kun være, at det er lidt hurtigere at starte sin pc plus udstyr op, med strømmen på hele tiden..

Har haft et par gamle 486´er hvor batteriet var dødt, men de startede nu op alligevel, dog med forkert dato.. Efter et batteriskift og indstilling af bios, så var der ingen problemer.. Og et nyt onboard batteri, koster ikke ret meget og jo let at skifte..
Det må da kunne opveje det mere forbrug, som konstant i stikkontanten, føre med sig..

Og så vidt jeg er oplyst, så er onboard batteriet ikke opladeligt og vil dø før eller siden..

Den med "varme fordelen", tror jeg ikke på man har nogen glæde af.. Pengene til det extra tomgangsforbrug, kan vi alle snildt bruge et andet sted..
Har endnu ikke mødt en pc der ikke ville starte fordi det lille backup (knap batteri på bundkortet) var tappet for strøm.
Det har jeg så, godt nok for 4+5 år siden, men det er tilsyneladende ikke normalen.

Den med "varme fordelen", tror jeg ikke på man har nogen glæde af.. Pengene til det extra tomgangsforbrug, kan vi alle snildt bruge et andet sted
Enig i at det ikke batter alverden, men splidt er det nu ikke, om det er den billigste måde af få varme på vil jeg ikke kommentere på

/Hideout

 

Der er intet galt i at slukke på kontakten. Strømforsyningen får lidt flere tæsk når den starter op men den kan man jo skifte efter 4-5 år hvis det skulle være nødvendigt.
Min "power pc" har et MB af mærket gigabyte. her kan man ikke slukke for strøm ud af usb stikne.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis