Husk at tømme lommerne...

Hej.

Forleden lød der et ordentligt knald fra vores tørretumbler. Umiddelbart var der ikke noget at se, og maskinen kørte fint videre.

Da vi tømte den, fandt vi årsagen:

Så et godt råd... husk at tømme lommerne

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den har jeg dælme hørt mange gange!!
"Husk nu at tømme lommerne, ellers får du lov at vaske tøjet i åen..."!!

Bare fordi man er håndværker og render med skruer, bits, ledningsstumper osv. i lommerne går først moren og sidenhen konen helt i selvsving!
Det er sq da alligevel mig der skal reparere den...

Engang sagde min onde stedmoder at jeg kunne få et gammeldags vaskebrædt, hvis ikke jeg kunne lære det. Jeg var frisk og løftede op i blusen og spurgte om den skulle være så rå som den jeg havde eller en blød balje som min far rendte rundt med. Og så fik jeg en vaskeklud i hovedet... :-)

Men som elektriker har jeg fundet mange sjove ting. Især bøjler fra BH'erne. Så damerne er ikke meget bedre.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg har været så "uheldig" ved flere lejligheder i min omgang med vasketøj, at jeg helt og holdent har fået forbud mod at blande mig.
Det er jeg meget ked af!!

Undertiden er det bedst ikke at gøre sig alt for nyttig.

Med venlig hilsen
ktm

Det er korrekt ktm.
Det første man skal gøre, når man finder en ny dame, er at tage hendes yndlings trøje og give den en kogevask med efterfølgende tørretumbler. Gerne blandet med dit beskidte arbejdstøj. Så er det sidste gang du får lov at røre den maskine:-)
Lidt det samme med rengøring. Der skal gerne være sorte fingre på døre og karme. Så får man at vide at man er et fjols og skal forsvinde. Og så gør man gladeligt det.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Og jeg lever fint med prædikatet at være et fjols.
Nu har hun luret på mig i >40 år, og er undertiden en smule mistænksom

Med venlig hilsen
ktm

Jeg kom til at vaske og tørretumble en af hendes yndlings strikke trøjer, trøjen kunne Stellas dukker passe efter den tur, og min tid med at vaske noget som helst tøj udover arbejdstøj var færdig...
Annonce
Vi må da håbe at damerne ikke læser med her! )

Med venlig hilsen
ktm

Da jeg arbejdede som hvidevaretekniker, var jeg ude ved en vaskemaskine som konen i huset mente støjede lidt for meget..

Da jeg åbnede den ( i hullet til varmelegmet) pillede jeg 12 entrepenørsøm ud (dem med dobbelhoved).. Hvor efter konen tørt sagde at nu vidste hun hvad manden skulle have til aftensmad.. (sømmene)..

Stakkels ham..

Men ja, de primære fremmedlegmer er BH bøjler, mønter, hårnåle og børnesokker..

Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

Lidt om mig her

Er der en ting der er sikkert her i huset, så er det at har man penge i tøjet når de ryger til vask, så er de med garanti ikke i tøjet når det er vasket...

Kæresten plejer at være god til at spotte pengene i tøjet, sjovt nok ser man dog aldrig noget til dem igen.
He he, sikke historier

Min pointe var nu ikke så meget fremmedlegemer - vi fisker skam tit mønter, bits og små Legomænd ud - men at lighteren rent faktisk eksploderede i tumbleren på grund af varmen

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis