Jeg vil starte ud med at sige at jeg har ingen forstand på VVS, samt jeg bor i Ungarn, så det at tage fat i en VVS'er er lidt et problem - så mit formål med denne tråd er at få nogle gode råd og lidt viden, så jeg kan tage en beslutning uden at overlade det fuldstændig til en ungarsk håndværker.
Jeg har følgende klods hængende i mit badeværelse, som jeg er kommet frem til hedder en veksler - idet der, så vidt jeg kan se ikke er nogen vandbeholder i den.
Den kører på gas.
Den står for både varmt vand og varme i radiatorene.
Eller det vil sige - lige i øjeblikket gør den ikke noget, hvilket er mit problem.
Den står og blinker på et ikon, som jeg gætter på betyder overophedning. Ihvertfald er det et ikon der ligner et termometer og et udråbstegn.
Der var en mand ude og kigge på den og han fokuserede på denne del
Men hans reperationer virkede kun et par dage - nu er den gal igen.
Jeg har taget nogle billeder af den her boks indefra - hvis det kan hjælpe med at kaste noget lys over sagen.
og specificationerne (som sjovt nok er på ungarsk)
Jeg håber de ting som kan læses er nok information og I kan hjælpe mig med at hvad jeg skal gøre. Skal hele boksen skiftes ud? kan det betale sig at få en vvs'er til at reparere på den? -
Jeg går også med tanker om at skulle sætte en digital termostat op med timer og tre følere i lejligheden - istedet for den ene analoge drejeskive jeg har i øjeblikket - er det en separat sag eller skal der tages højde for det her også?
Mvh Casper
Jeg beklager på forhånd min uvidenhed