Opvarmnning af 50m2 udhus?

¨Jeg skal have lavet noget midlertidig opvarmning af udhus.Jeg har tænkt på en varmepumpe, men jeg vil høre, om der andre, der har andre gode forslag. Jeg skal nok bruge opvarmningen i to sæsonner, så indkøbsprisen skal ikke være for dyr.

¨Jeg skal have lavet noget midlertidig opvarmning... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Undskyld til at jeg afsporer dette emne, men jeg er helt ny på "denne side" og håber, at der er en, der kan hjælpe mig med at komme med/starte mit eget spørgsmål - til "alle deltagere"?
Med venlig hilsen
Hans D.
ps. Der findes et firma på Djursland, der sælger solpaneler til f.eks. at hænge på en solvendt væg.  Disse paneler finder i forskellige størrelser.  Panelerne sender vistnok opvarmet luft ind i lokalet, og er sørger derfor både for ventilation og opvarmning samtidig.


Kære alle - hvis der stadig er nogen på dette net.

For tiden tales der meget om vores energiforbrug, at det skal reduceres, selvfølgelig skal det det - af mange grunde - ikke mindst den økonomiske.

Mit spørgsmål er, er der nogen, der har kendskab til, om man kan købe eller selv simpelt konstruere et "varmefølsomt" kamera.  Altså et kamera som kan fotografere, om ens hus er for dårligt isoleret.

Jeg forestiller mig, at man leje eller få professionelle folk til at tage disse fotografier i forbindelse med evt. isoleringsarbejder, men her er der jo nok tale om "eksperter til ekspertpris", der gør brug af meget dyrt udstyr, som kunden jo skal betale.

Hvis man selv kan erhverve sig et sådant kamera kan det vel være af en fornuftig kvalitet, og behøver vel ikke at være af "ekspertkvalitet".

Med venlig hilsen

Hans D.

Min mor og fra har sådan en zibro petro ovn stående i deres stue og den er mega dyr i drift. ca 5/7 kr i timen.alt efter hvor billigt du få fat på olie. harald skrald har tilbud i øjeblikket 5l til 54 kr. det billigste jeg nogen sinde har set bortset fra det.

Solventi .kan kun bruges til at holde fugt frit i en koloni have olign. det kan ikke bruges til opvarmning, da for det er et sundt miljø med fugt osv. skal du op på omkring 14 grader. det kan sådan en ikke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis