Overfræser - tilbehør

Jeg har en Bosch POF 1200 og leder efter en "bord-monteringsplade" (?) (yes, sådan en base plate som det hedder på nydansk).
der er masser af USianere og UKianere som gerne vil sælge den slags men i DK ?

/Bjarne

Med venlig hilsen
Bjarne

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror at det nærmeste du kommer det i DK er et selvstændingt fræserbord som f.eks. Wolfcraft

Med venlig hilsen

Anders

Tak, men så hellere udenlandsk postorder. Som en del af mine fritstående øvelser på gulv, vil jeg gerne bygge mit eget fræse (mm) bord, så det skal være en plade.

Med venlig hilsen
Bjarne

Du kan søge på fræserplader på Safari eller Google, der er f.ex. Dorch & Danola, de er ret dyre, jeg har set Carls.nu har en til ca 700. De skal så fræses ned i den “bordplade“, du laver. Man kan f.ex lave de fineste fingersamlinger ved at udbygge systemet med en “slæde” udover de helt indlysende fræseopgaver.

Støvsugerslange


 

Pianisten skrev den 25-10-2021 12:05:35

Du kan søge på fræserplader på Safari eller Google, der er f.ex. Dorch & Danola, de er ret dyre, jeg har set Carls.nu har en til ca 700. De skal så fræses ned i den “bordplade“, du laver. Man kan f.ex lave de fineste fingersamlinger ved at udbygge systemet med en “slæde” udover de helt indlysende fræseopgaver.

 I er med på, at i svarer i en over 10 år gammel tråd, ikke?


Med venlig hilsen

Anders

Annonce
Bedre sent end aldrig :-)
Tak.

PS: det var tilbage i 2010 ;)

Med venlig hilsen
Bjarne

Det må I undskylde !

Støvsugerslange


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis