Thermex emhætte blinker - ingen manual

Hejsa

Vi har en Thermex Super Silent emhætte.

Der er lys i og så 3 + 1 knap til regulering af sugestyrke. Knapperne hedder 1, 2, 3 og "i"
Når man sætter den på "i" suger den et stykke tid og så slukker den. Nogen der ved hvad meningen er med den?? Ud over at den suger kraftigst på "i" men jo slukker.

Der er også en rød lampe. Den tænder når den suger. Men nu er den begyndt at blinke. og fortsætter efter at vi har vasket filterne?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Jeg mener at "i" er intensiv.. Altså et ekstra boost når mor steger flæsk, og som den selv regulerer ned efter et stykke tid..

Prøv at sætte den på 3 og så trykke i, så bør den kører op i en periode, og derfter falde tilbage på 3.. Men det er flere år siden jeg servicerede dem, så jeg kan huske fejl..

Den røde lampe er filter rens, men er kun drevet af en tid, og har intet at gøre med om det er snavset eller ej.. Mener at man resetter ved at holde sluk knappen inde et stykke tid.. og så går der nogle måneder inden den kommer igen.. blot for at minde dig om at rense filter..


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

ok "i" den er så god nok.. men efter intensiv i et stykke tid slukker den for sugeren..
der er en lys tænd/sluk knap og en tænd på trin 1 knap som også er sluk suger knap.. så er der 2 og 3 tal som er trin 2 og 3 og så den intensiv.
Jeg har prøvet at trykke på flere forskellige måder i over 10 sek. men jeg kan ikke lige finde fidusen.

Trin 1 og sluk er den samme.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

jeps så virkede det.. tak for hjælpe..
Prøvede alle muligheder jeg kunne finde på og er ret sikker på at det var tænd på "i" og så hold 2 inde nogle sekunder. Men det var så lange henne i forløbet at jeg faktisk havde opgivet og vupti så var den der..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis