IFØ 2 skyl toilet, der ikke slår fra

Jeg har 2 toiletter i mit sommerhus af mærket IFØ med 2-vejsskyl. Jeg har problemet, at palen ikke altid går i nulstilling efter 'stort skyl'. Det betyder, at de nogle gange forsætter med at tage vand ind og hælde det gennem toilettet. Toiletterne er helt nye.

Er der nogen, der kan give er godt råd til løsning?

Olavb

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har vænnet os til at trykke hårdt og hurtigt, og nogle gange 2-3 gange i træk. Endvidere har vi sat en "brugsanvisning" på til gæster.
Et lortelokum, så at sige!

Med venlig hilsen
ktm

 

Havde samme problem med vores ene ifö cera. Der er to muligheder. Enten er toppen/låget skruet lidt skævt fast eller også er der dannet kalk i cisternen rundt om de forskellige indstatser. Jeg satser en rund 5-krone på det sidste. Gå i det lokale byggemarked og forklar situationen. Herefter går du hjem med et par pakninger og en lille plastikdippedut.
Tjek linket og arbejdt dig frem i takt med billederne. Jeg er ikke den store handyfætter men kunne let følge instruksen og er nu fri for at give skylleknappen et ekstra lille dask for at få den til at gå på plads og stoppe vandet. Linket er for toiletter der løber men er lige så fint til din situaion.
http://www.handyman.dk/goderaad/goderaad_raad.asp?id=360

Hej

Har samme problem som Olavb - er der mon nogen som har fundet en løsning - mener mit toilet er ca. 3 år gl. - og ganske som beskrevet kan knappen hænge ved stort skyl - ikke hver gang - men kun lejlighedsvis.

Vi har kun boet i huset et par måneder, så om det er noget der er kommet hen ad vejen eller har været sådan hele tiden ved jeg ikke.

Irriterende og mega dyrt med de afledningspriser.

M.v.h.

jjepsen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis