Sparetips 2010

Så er det med at få kikket alle stakkene med gamle aviser, reklamer  og andet godt igennem det kunne jo være de gemte på en kalender fra 1999.

Den  kan nemlig bruges igen i år, selv har jeg fundet en med piger på i værkstedet der hang bag alle de nyere med søde piger på, som jeg har fået af en metalleverandør, og da jeg normalt får en med disse søde piger hvert år, blev jeg lidt skuffet da den for 2010 bare var med landskaber på.

Så er det jo godt jeg aldrig smider noget væk, jeg kan nemlig godt holde ud at se på pigerne fra 1999 selv om de jo er blevet lidt ældre

Hvad der er sparet er tjent

GODT NYTÅR ALLE I GÆVE GUTTER OG GUTINDER
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Landskaber eller letpåklædte damer.... hmmmm det er jo et svært valg...

Mon det er krisen der har gjort de ikke havde råd til at betale modellerne løn dette år også, og måtte nøjes med landskaberne...

Ja, Kulodabyg du har nok ret i at det er krisen der kradser.

Men de kunne jo godt have sat "billig" øst europæisk letpåklædt M/K på landskaberne.

MVH
Georg Gearløs 

De kunne da evt. spare lidt på påklædningen af de der damer, så!!

Jeg havde en kalender til at hænge i mit værksted. Så en dag da jeg kom derned, havde konen været der...
På kalenderen stod der "Hva' har vi her?" Og så var damen ellers blevet påført en smart "Tusch-bikini" :-(
Heldivis var det kun den forreste. Og min kone grinede da også vældig meget da jeg kom ind igen...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Georg Gearløs på 03 jan 2010 12:43

Men de kunne jo godt have sat "billig" øst europæisk letpåklædt M/K på landskaberne.

MVH
Georg Gearløs 

Ja, det er så meget tale om billig østeuropæisk arbejdskraft, så det havde da helt klart været en mulighed.

Så længe kvaliteten holder en vis standard...
Skrevet af Næstformanden på 03 jan 2010 12:58

Heldivis var det kun den forreste. Og min kone grinede da også vældig meget da jeg kom ind igen...

Næstformanden
He he, så var det da heldigvis kun den ene måned der var let påklædt...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis