skærm ødelagt på bærbar

Hej..
Jeg har en 7mdr gl Medion bærbar, som blev ødelagt under en nytårsfest, men jeg ved ikke hvem idioten er. Der lå væske på skærmen så nu flimre den. 
Jeg har indbo forsikring, men den dækker vist ikke min egne ting.. Og jeg har ikke tegnet xtra forsikring så sælger dækker ikke. 
Kan man være heldig og skifte skærmen med en ældre brugt?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke din indbo forsikring skulle dække din pc, ville det da være hul i hovedet at betale for forsikring.

V.h.  Håndværkeren
Tvivler på at forsikringen dækker hvis der har været alkohol indblandet, men prøv nu at snakke med dit forsikringsselskab først.

Ellers ville jeg tvivle på at du bare kan finde en gammel skærm der passer i din PC med mindre du kan finde en der kommer fra fra samme model, men et nyt LCD modul koster nu heller ikke alverden...
Er du forøvrigt sikker på at det ikke er backlight delen der er død (kan du ser noget på skærmen hvis du lyser på den med kraftigt lys (evt lidt fra siden)?

Hvis det er LCD modulet der er dødt, og du selv har mod på at skifte det (er nu ikke særligt svært) så prøv at åbne din laptop og find typenummer på selve LCD modulet, da jeg tvivler på at du kan finde en ny skærm under 'Medion' branded, men ellers så kan dette firma (link nedenunder) levere mange forskellige typer og måske kunne du være heldig at finde en ny der passer, hvis ellers du har typenummeret ;-)

http://www.laptopscreen.com/English/

Mon ikke du kan finde en leverandør i Europa, hvis du kigger lidt videre - så slipper du for told og skat og andre gebyrer!

/Hideout

 

Da du jo er kommet til at vælte en sodavand ud over din Laptop, er der tale om en pludselig opstået skade.

I sådan et tilfælde dækker en indboforsikring, med mindre der er taget afstand fra dette i policens betingelser.

Du anmelder skaden og ser hvad der sker.

Du kommer naturligvis til at betale din selvrisiko, samt evt. et mindre gebyr, tilbage til forsikringsselskabet.


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis