"Nytårsløjer"

Hej med jer alle og godt nytår.

Vi er netop vendt hjem efter at have holdt nytår hos nogle venner i en anden del af landet.

Ved hjemkomsten så vi at 6 af vores vinduer va smurt ind i margarine, ketchup og barberskum. Det sker næsten hvert år.
Nu har jeg så lige været ude og forsøge at vaske det værste af. Det er ikke det nemmeste i 7 graders frost.
Nu når de er blevet nogenlunde rene kan jeg se at i flere af ruderne er der kommet ridser, nogle er ret dybe. Jeg kunne forestille mig at der har siddet lidt sand i margarinen da det er blevet smurt på.
Lige nu er vi sure og kede af det. Især set i lyset af at vinduerne kun er 1½ år gamle.

I bund og grund er det jo kun ment som børneløjer, men vores ejendom har taget skade.
Er det evt. noget en forsikring vil dække og skal sådan en, set i det store perspektiv, lille episode meldes til politiet?

Er der nogle der har erfaring med noget lign.?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umiddelbart går det vel under hærværk hvis ruderne har taget skade, også vil jeg da mene at i har dækning på vinduerne, men det er kun jeres forsikringsselskab der kan afgøre dette desværre.
Melin:

Har du husket at tage billeder?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis