Det med garagen, vil jeg gerne give dig ret i , den mangler jeg tit.
Og det med bilen er rigtigt. Der er meget få udgifter forbundet med denne bil. Iøvrigt en bil, der ikke blev importeret til DK i 1997, da den simpelthen ville blive for dyr i udsalg.
I stedet blev der i DK markedsført en 2.3 Style, uden det tilbehør der er i min.
Dengang kostede Stylen ca 325.000 Kr. Et bud på min model, med specielt fremstillet gråhvidt interiør, med tyk læder, el-soltag, alt i el og vinterpakke, ville anslået have ramt omkring 450.000 I DK.
Nå, men det har jeg jo ikke råd til, så min købte jeg 7 år gammel, i 2004. Inkl. registreringsafgift samt indkøb, har jeg betalt 79.000 Kr for den. Nu har jeg kørt 100.000 Km i den og det er første gang jeg ikke har kunnet starte.
Reparationer på bilen, har indtil nu kun været på alm. sliddele... dæk, bremser udstødning (den originale sad på indtil 200.000 Km/ 11 år) osv.
Så nej, jeg bør ikke klage... så meget mere overrasket bliver man, når den så for første gang ikke gider starte.
I øvrigt koster det lige 800 Kr. at få den slæbt de 20 km til værkstedet...
Det sker i morgen formiddag.