Købt en bærbar pc.

Så fik konen også noget på udsalg. Jeg købte hende en Lenovo bærbar, som havde stået i en TDC butik som demo i 2 mdr.

Der var installeret Vista basis og det er fint til fruens behov - mail, surf, se billeder af famillien og den slags.
I mappen c:\brugere er der bl.a. en default bruger og så en der hedder Tdcbutik. Den er oprettet som administrator og der er ikke oprettet andre brugere.
Der er ikke oprettet noget passsword på administratoren
Jeg har fulgt denne vejledning for at skifte bruger, men det hjælper ikke.
http://www.alt-til-windows.dk/?...indows/622


Hvergang jeg ser noget med information om bruger, så står der Tdcbutik,
JEg kan heller ikke "bare" omdøbe mappen. Det er ikke tilladt i Windows.

Nogen der har nogen links til at ændre den slags eller er eksperter selv, så sig frem.
Respons modtages gerne. Pft.

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ned i biksen og få dem til at fjerne problemet, det er deres ansvar også selvom du så kun havde givet 50 ører for den.

V.h.  Håndværkeren
Fik du ikke en recover eller installation DVD-CD med maskinen ?
For så er det da bare at installere en ny installation på maskinen.

Tager nok mindre tig en at kører ned til butikken med den, og de skal fikse det, hvis de overhovedet kan klare det med du venter.
når du starter maskinen, trykker du på rescue & recovery knappen (den største knap udover tændknappen, henover tastaturet)
Der har du en option der hedder "retabler" computer til fabriksindstillinger - følg guiden og din computer får fabriksindstillinger. Det tager et par timer inkl alt..

Recovery skiver skal du selv lave, når maskinen er kørende - gør du i thinkvantage-rescue & recovery..

/cs

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis