Loftlampe med Wake-Up

Hej

Jeg søger mig en loftlampe (stor, rund, flad) af en art med wake-up funktion...

Altså så man kan time den til selv at skrue op for lyset om morgenen når man skal vågne...

Kan det passe at det ikke er lavet?

Det er jo lavet i adskillige bord-versioner fra bl.a. phillips...

http://www.consumer.philips.com/c/light-therapy/hvid-hf3475_01/prd/da/dk/

Nogen der kender til noget eller har hørt noget?

Havde forestillet mig at kunne time med en fjernbetjening
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har endnu ikke set den model du søger, så alternativet må være Gaffatape og en bordlampe 
Hehe... arg... den tror jeg ik fruen går med på
Så må du jo købe en af de billigste og skille den ad, eventuelt bare der hvor lampen sidder. Det må så være muligt at "flytte" selve lyskilden op i loftet.
skal man nok ikke ud i, så bliver man lampe produksent og alt garanti bortfalder + sker der en el/brand ullykke dækker forsikringen ingenting!
Håndværkeren siger noget... Kunne godt være man skulle prøve at se hvordan skidtet egentligt er skruet sammen
Annonce
Skrevet af patrik på 02 jan 2010 15:49
skal man nok ikke ud i, så bliver man lampe produksent og alt garanti bortfalder + sker der en el/brand ullykke dækker forsikringen ingenting!

Hør Patrik, tror du ikke du er landet på den forkerte "Planet" hvorfor tror du denne webside hedder Lav Det Selv
haha har du måske lidt ret i, men det betyder ikke man skal være dum jo. at begynde at skille en bordlampe af for så at hænge den i loftet er noget tosset. men du som håndværker har nok penge nok til at betale en hel nedbrandt ejendom pga. en eventuel brand der kunne opstå
Det er da en skam for dig at du er født pesimist, det må være hårdt aldrig at turde noget uden andre har været og ordne tingene for dig først
Hvis du ellers bemærker det, skriver jeg at han må kunne flytte selve lyskilden op i loftet, hermed indforstået at selve elektronikken skal blive nede hvor han kan betjene den. Der skal altså ikke den store elindstalatør eksamen til for at forbinde to til tre ledninger i en lampe og jeg tror at der i de lamper sidder en transformer, så selve lyskilden nok ikke overstiger 12 v.
Nu regner jeg også med at de fleste af brugerne på LDS. godt kan finde ud af at være forsigtige og tænke sig om inden de går igang med diverse projekter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis