opbygning af falske sten, klipper

er der nogen der kender det cement lignende materiale (bygger op omkring tråd,) som man bruger til at lave falske sten mv. og har opskriften
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af gert-opstrup på 31 dec 2009 20:56
er der nogen der kender det cement lignende materiale (bygger op omkring tråd,) som man bruger til at lave falske sten mv. og har opskriften

Ja du skal bruge et produkt der hedder Ferro Cement, det bruges bla. til at bygge både med.
Du kan prøve og kigge her hvordan vi gør det i akvarierne,det er den øverste række links du skal kigge på.

Vi bruger byggeskum, alfix og mange andre goe sager  

http://akvariesiden.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=1023317

Og her er så den ultimative side hvor der også kan hentes tips og ideer

Check det her http://www.makemake.dk/default.asp?menu=114

Mvh Henrik

jeg har flere gange brugt flamingo og/eller pu skum til grundformen, og derpå lagt fliseklæber (udendørs) hvis det har skulle bruges til at have vand i kan man bagefter male det over med vandglas.
hvis jeg har skullet bruge farver, for at efterligne den ægte vare har jeg i fliseklæbet blandet acryl maling af den type der bruges til malerier :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Prøv at kigge på www.olsens-paradis.dk
Du kan ringe til ham og få gode råd. Da du bor i Vejle er der ikke langt ad motorvejen at besøge stedet! HAn har arbejdet på det i 30-40 år

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også