dødmandsknap på kina crosser ??

står og har et problem kan ikke starte min crosser .. pga. dødmandsknappen jeg ved ikke hvordan den skal side eller noget...? nogle som kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at den sider rigtigt

sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må ikke være forbindelse i dødsmands komntakten, d.v.s. at den skal være afbrudt for at du kan starte. jeg ved ikke med de der Kinøjsere men på mere korente maskiner sidder den ved højre håndtag. Der kan være trængt vand ind i den så den står og slutter hele tiden.

V.h.  Håndværkeren
har du ikke "nøgle" til dødmandsknappen.!

og "nøglen" til dødmandsknappen er en rød plastik"klamp"
med spiralsnor og håndleds strop.!
Når jeg tænker over det, syntes jeg det er bemærkelses værdigt, hvis manden / knægten ikke ved noget om Dødmands kontakten. Så kunne jeg godt få den mistanke at det er en mc. han har lånt på ubestemt tid, altså uden at spørge ejeren
TJAAAA
Har en 110ccm til knægten,der sidder i venster side en kontakt men kan skyde til højre eller venster side a'la en blinklys kontakt så stopper moteren
For at genstarte den skal den stå i midter stilling og trykkes ind  for at blive reset'et
og derefter starter den upåklageligt

Om det så kan kaldes en dødmands knap ???
men lidt ulogisk ....  ak ja de kære KINØJSERE

Og tro mig der gik sku lidt mere end 5 min før vi fandt ud af det i starten

Tim  

Men ja hvis der ikke "nøgle " med ala hans2 udsagn så må der jo mangle noget ,,,,,, gud ved hvor det er henne

Tim  

Annonce
Den kontakt som svalebo beskiver sidder også på min kina ATV og er oprindeligt en blinklys kontakt. Sidder i venstre side lige som på min Honda mc hvor det er til blinklyset og virker på samme måde, mht at slå blinklyset fra.

På nogle virker kontakten som en stelforbindelse som på en plæneklipper. DVS når kontakten bliver aktiveret tager den stel fra tændingen. Prøv evt at tage stikket af og se om den kan starte.

Og til Håndværkeren: fordi man spørger om noget, bør man ikke nødvendigvis være mistænkt. Typisk for "håndværkeren"
Hansi
dødmandsknappen.

jeg trode det er denne type.

at du bliver "smidt" af dyret så der skulle motoren døde ud.!(eksempel atv.)

og du ligger på jorden med "nøglen" om håndledet.
og "dyret" står og griner ad dig.
med et par meter fra dig.!?
og du ligger i plørehul.! :-)

Og til Håndværkeren: fordi man spørger om noget, bør man ikke nødvendigvis være mistænkt. Typisk for "håndværkeren"
Hansi
Den søde Hansi mener altså at det er ganske normalt at man ikke får en grundig indstruktion af den maskine man køber, inden man kommer ud at kører på den. Og det hvad enten den købes af en forhandler eller en privat.
Hmm ! nogle menesker er altså underlige
i kan tro hvad i vil...men jeg har købt den på lovlig vis... af en ven har fundet problemet! problemet var at de to ledninger der gra fra knappen var faldet ud.. men nu køre den fint

sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Ja, "håndværker" nogle mennesker er underlige, det er vi enige om. Men tyv tror hver mand stjæler! Tænk over det næste gang en person har brug for teknisk hjælp.
Hansi
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis