Hjælp til design af menu til hjemmesider

Hejsa

Jeg søger hjælp til at designe 3 identiske menuer til min hjemmeside, men i 3 forskellige farver, jeg skal bruge alle 3 i html, så jeg blot kan ligge dem ind på hver side horisontal min hjemmeside, er der nogen der har forstand på det, jeg kan lidt, men dette er en opgiver for mig, jeg kan ikke få knapperne og siderne til at hænge sammen, farverne roder jeg helt rundt i, jeg er helt væk på denne opgave.
se evt www.jagtoasen.dk der kan du se de 3 farver jeg mangler min menu i, en skal passe til siderne der er røde, en til de grønne og en til de gule sider( endelig ikke de nuværende menuknapper, jeg ville gerne have en menu med undermenuer og mouse over effekt, men som sagt er lost på denne opgave.

ALT HJÆLP MODTAGES MED KYSHÅND OG EN BANNER REKLAME TILBAGE TIL DIG.

Jeg søger også hjælp til at få windows media player lagt op på min side, så mine besøgende ikks skal ud af siden for at se mine online vildtkamera...........UHA denne opgave stresser også

På forhånd tak til alle..........

Torben
jagtoasen.dk

 

jagtoasen søger hjælp

 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm hvilket program bruger du til din hjemmeside??
hmm det ved jeg ikke rigtig, min side ligger på webbyen, den kan køre med php og nogle andre systemer sorry for den dårlige info

du kan evt se hjemmesiden, ved ikke om du kan finde oplysninger der.

WWW.JAGTOASEN.DK

MVH

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

her kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men er der ikke nogle ved webbyen der kan hjælpe??
Hej igen

Der kan bruges php, frontpage extensions, mySQL, det er hvad jeg lige har kunne finde ud af.

på forhånd tak

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Jeg kender ikke Webbyen, men enten kan du bruge SSI (læs forklaring her) eller Dreamweaver, som bruger biblioteker (se evt. denne tutorial). På den måde kan du bruge den samme menu på alle sider uden at skal rette i alle siders menu ved evt. redigering. Hvis du samtidig får lavet menuen i flere farver, som Dreamweaver også kan hjælpe med, kan du selv bestemme, hvilken farve skal på hvilken side.

Kender du ikke til denne måde, vil det være en god idé at sætte sig ind i det, idet det kan hjælpe dig rigtig meget.

Mvh.
Kim

Annonce
Det ser rigtig godt ud, men desværre kan det ikke lade sig gøre via webbyen.dk, måske jeg skulle overveje et andet sted at ligge min hjemmeside, hvis jeg ikke kan finde en anden løsning

Tak for tippet

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Hvis du har gratis webhotel, bliver det nok lidt svært at finde et andet webhotel, der understøtter det hele. Ønsker du at betale under 10 kr. om måneden, får du nærmest smidt tilbudene i nakken.  Du kan evt. kigge Hostguiden igennem inden du vælger webhotel næste gang.

Mvh.
Kim

Er du helt rund, jeg give 400 om året, og mit næste problem i forhold til seo er at siden på webbyen.dk er i frames, hvilket ikke er særlig fedt når man gerne vil på side 1 på google

mvh

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Til 400 kr. om året ville jeg tage Danhost af disse årsager:

Safe mode = off (godt til fx. Joomla, hvis du en dag ønsker at bruge denne geniale applikation)
Hørt overvejende godt om deres support.

Eller Wannfind.dk (hvis du ikke har brug for safe mode = off), som jeg tidligere brugte.

Aldrig nedbrud, super god support, lynhurtige servere.

Mvh.
Kim

KNC.

Du foreslår Dreamweaver, det er ganske rigtigt et fantastisk værktøj, men det er vanvittigt dyrt, og har så mange faciliteter at det er uegnet for amatører.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis