Hjælp til design af menu til hjemmesider

Hejsa

Jeg søger hjælp til at designe 3 identiske menuer til min hjemmeside, men i 3 forskellige farver, jeg skal bruge alle 3 i html, så jeg blot kan ligge dem ind på hver side horisontal min hjemmeside, er der nogen der har forstand på det, jeg kan lidt, men dette er en opgiver for mig, jeg kan ikke få knapperne og siderne til at hænge sammen, farverne roder jeg helt rundt i, jeg er helt væk på denne opgave.
se evt www.jagtoasen.dk der kan du se de 3 farver jeg mangler min menu i, en skal passe til siderne der er røde, en til de grønne og en til de gule sider( endelig ikke de nuværende menuknapper, jeg ville gerne have en menu med undermenuer og mouse over effekt, men som sagt er lost på denne opgave.

ALT HJÆLP MODTAGES MED KYSHÅND OG EN BANNER REKLAME TILBAGE TIL DIG.

Jeg søger også hjælp til at få windows media player lagt op på min side, så mine besøgende ikks skal ud af siden for at se mine online vildtkamera...........UHA denne opgave stresser også

På forhånd tak til alle..........

Torben
jagtoasen.dk

 

jagtoasen søger hjælp

 

Hejsa Jeg søger hjælp til at designe 3 identiske... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg kunne se det var vanvittig dyrt, derfor har jeg stadig problemet, ville sku gerne have de 3 menuer op at køre, er der en derude, der er vanvittig god til html, der kunne hjælpe med at få de 3 menuer op og køre.

På forhånd tak

Torben Jensen

 

jagtoasen søger hjælp

 

Skrevet af akselj på 06 jan 2010 12:11
KNC.

Du foreslår Dreamweaver, det er ganske rigtigt et fantastisk værktøj, men det er vanvittigt dyrt, og har så mange faciliteter at det er uegnet for amatører.

Jeg forslår SSI og Dreamweaver - sidstnævnte er blot for de personer, som allerede har en licens til programmet. Det er samme teknik der bliver brugt. SSI kan bruges tekstbaseret - dvs. at alle html-editors kan klare det. Dreamweaver gør det blot mere enkelt.

Der er tonsvis af programmer til at lave en hjemmeside, så det gælder blot om at finde det rette.

Desuden er programmet ikke dyrt (og hvor er grænsen mellem billigt og dyrt? ) - du kan få det til ~500 kr. her.  

Mvh.
Kim

Skrevet af jagtoasen på 06 jan 2010 12:21
... er der en derude, der er vanvittig god til html, der kunne hjælpe med at få de 3 menuer op og køre.
Jeg har da programmeret i flere år i forskellige sprog, men jeg har ikke tiden til det pt. Jeg vil derfor foreslå at du finder en anden løsning mht. menuen, eller poster dit spørgsmål på Eksperten, hvor der sidder mange knalddygtige folk, der kan hjælpe.

Mvh.
Kim

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis