Passe opvaskemaskinen til mine rør?

Hej jeg kigger på en Siemens SN26N230EU White opvaskemaskine, men tør ikke købe den før jeg ved at den kan tilsluttes mine rør. Et det nogen den ud fra billederne kan se om maskinen kan tilsluttes direkte.
Maskinen kan ses her: http://www.el24.dk/shop/siemens-sn26n230eu-opvaskemaskine-16416p.html

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Da det er en ganske almindelig Ballofix du har siddende, vil den formentlig passe på.
Til langt de fleste maskiner leveres der en "adapter" med. Den skal du så bruge mellem Ballofixen og maskinens vandindtag, hvis størrelsen ikke passer.

Hvis den ikke leveres med, kan den købes for få kroner i et hvilket som helst byggemarked.

I øvrigt kan jeg ikke anbefale Siemens/Bosch hårde hvidevarer.

Købte for 4 år og 1 måned siden deres topmodel i vaskemaskiner... den er lige brudt sammen, med knækket fjeder, ødelagt bælg og afbrændt styreelektronik.... er nu på skrotpladsen.

For år tilbage havde jeg en Siemens keramisk kogeplade/kogefelt... efter ½ år flækkede den tværs over, uden ydre påvirkning og med korrekt montering (Ikke i spænd).

Så for mit vedkommende har det sidste Siemens/Bosch produkt været inden for døren...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Husk at tjekke om der sidder en prop i afløbsstudsen under vasken.. den sidder der normalt så du ikke kan lugte afløbet. men den skal ud når du sætter afløbsslangen fra maskinen på

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg vil så gerne anbefale en opvasker fra Bosch eller Siemens (samme) , alle mærker har deres styrker, og opvaskere fra dem er noget af det bedste.. Alternativt kunne Bauknecht være noget..

Og husk det med at kigge i afløbsstudsen, der sidder helt sikkert en skive der skal fjernes.. Har været ude ved mange på den konto :-)


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

du mangle en over gang til din ballofex er hedder 1/2" * 3/4"
For enden af vandslangen sidder der sådan en her :
http://81.169.162.205/shop_cfg/ersatzteilland/AquastopRep.091058alternativ.jpg

Det er den, der skrues på din ballofix, så der skal så vidt jeg kan se lige en overgang fra 1/2" til 3/4" til som kristian26 også skriver. Men så er du også kørende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis