Lime kobber på træ?

Hej,

Jeg har fundet en rigtigt smukt træbord med udskæringer. Bordpladen er dog sekskantet og lidt "tung" i det... Men nu har jeg fundet en flot stor rund kobberplade, og vil sætte de to ting sammen til et slags bakkebord...

Nu kommer mit spørgsmål: Hvordan gør jeg nemmest det? Jeg har ikke lyst til at bruge søm/skruer, da det ikke vil se pænt ud. Kan jeg lime pladen på - vil det holde? (også til at man f.eks. læner sig op ad boret) Og hvilken lim skal jeg i så fald bruge?

På forhånd mange tak for hjælpen....

 
Hej, Jeg har fundet en rigtigt smukt træbord med... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ved ikke lige med montagelimen , ved bare at flere at tingene ikke kan arbejde sammen med div metaller olig , så du må lige høre der hvor du køber det , eller se om du kan finde noget på produkcenternes hjemmesider
Jeg har for det meste en tupe Dana MS Montage 299 og trælim D3 samt noget sekundtlim. Så er jeg dækket meget godt ind, og kan lime næsten alt

Montage 299 ville jeg ikke have nogle betænkninger ved at bruge til kobber og træ

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du kan også prøve tec7 fugemasse

http://tec7.dk/produkt-sortiment/produkter/tec-7.aspx
Datablad
http://tec7.dk/media/121105/tec7.pdf

Den kan bruges til alt.


 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også