Bilradio

hej alle sammen. jeg har: bilradio bilbatteri højtalere jeg vil gerne have: Anlæg mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg forbinder tingene. i autoradioen sidder en bunke ledninger delt op i to: Strøm (tror jeg: rød (med sikring), gul (med sikring, og mulighed for at samle den røde og den gule i en), grøn og sort og Lyd (er jeg rimelig sikker på): to lilla, to grå, to hvide og to grønne i en af ledningerne i hvert par er det en sort stribe, jeg går ud fra det har noget at gøre med højre venstre speaker.. jeg har vedhæftet billeder af det, hvis jeg er forvirrende i min forklaring håber i kan hjælpe mig.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Den røde samt den gule ledning er til plus 12 V & der er helt sikkert en tyk sort som er til minus.
De 4 hold ledninger (to og to samme farve men med stribe i sort ) er højttalerledninger - 2 hold til front og to hold til bag - den med striben er minus til Højtt. og den anden er plus til Højtt. der kan så yderligere være et eller to par ledninger med RCA stik som er line out og aux ind.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis