billig epoxy filler

nogen der ved hvor epoxy filler er billigst.

nede i tempo bådsalgs koster en mindre tube 102,- kr. og det må da kunne fåes billigere.

Balle
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hei Glenn,

Jeg er ikke helt sikker hvad du mener med epoxy filler...
Mener du det som gjør epoxy tykker, så du kan lage "fillets"?

Hvis du mener dette:

Jeg tilsetter i stedet for cabosil (ca 1000 kr for 40 kg mad ) limestone eller kalk. Det er det som landmen legger ut på markenen for å øke jorens frugtbarhed.
Så en sekk koster nesten ingenting. Du kan finde det hos plante skolene.

Håper at du kan bruke dette,

------------------
Bygger "Hope", a 27 ft bermudan kutter i tre og epoxy.

http://www.woodenboat.dk

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Mac (den 03-07-2003).]

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Mac (den 03-07-2003).]

Bygger \"Hope\", a 27 ft bermudan kutter i tre og epoxy.

http://www.woodenboat.dk
Jeg er sikker på at det er epoxy spartelmasse der menes.

Men når du køber i små tuber bliver prisen høj, køber du i bøtter bliver det relarivt billigere.

Men er det kun små portioner du skal bruge er det jo rart med tuberne.

Venligst Njord wink

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja det er lige præcis epoxy filler jeg mener. Altså til at spartle båden som Njord omtaler.
Det er hele båden der skal gås efter, nu hvor jeg har slibet den stort set helt ned til den nøgne glasfiber, og der er en del små luft huller som skal spartles ud for at få den glatte pæne overflade.
Jeg har fået at vide at hempel`s EPOXY FILLER er det bedste til denne opgave så jeg blev bare lidt "chocket" da jeg så prisen for denne lille tube og frygtede straks en million sive ud af min lomme smile
hvis i kender andre lige så gode alternativer end hempel som er evt. lidt billigere i indkøb men kvalitetsmæssigt det samme.
hvor plejer i at handle den slags ?

Balle
Hempel's Filler fåes også i dåser.

Så bliver prisen mindre men ikke billig...

Om du kan få noget der er billigere ved jeg ikke men søg lidt hos "lavpris" bådudstyrs forretningerne på nettet.

Måske bruges epoxyen også i andre brancher men jeg har ikke lige det magiske søge ord..

Venligst Njord smile

MVH Njord
prøv at gå ind på www.biltema.dk
de har en Epoxy-super stærk. til kr 39,90 for 150g og maget mere til både
og de er BILLIG
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også