Gazelle, statoil og NGF gaspriser.

Vi har lige fået et "aflæs selv" brev fra Naturgas Fyn. Vi har før fået afregning fra Gazelle Statoil?

Jeg har kigget lidt på nettet og man kan selv vælge hvor man vil have gas fra og så er det jeg lige undere mig.
Det er en andelsbolig vi bor i.. ½ rækkehus.på 95 m2 Og der er lige sat et nyt Valliant gasfyr op.

Er der noget videre forskel i prisen på Natur Gas eller ligger de så tæt at det ikke kan betalte sig at rode med - i gennemsnit over et år??.
Kiggede på en side her

Statoil Gazelle A/S                      7.17    
HNG Midt-Nord Handel A/S     8.10
DONG Energy A/S                    8.44    
Statoil Gazelle Forsyning A/S      9.82

Og det er jo noget af en prisforskel.. kr. 2,65 sådan lige umiddelbart.. for os vil det betyde en forskel på ca. 2.500 kr pr år.. eller over 200 kr. pr måned?

Hvad gør du. Betaler bare og smiler eller er der penge at sparer her??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg sad og kiggede på det forleden, da jeg selv har fået omtalte brev..

Husk nu at tage højde for om du sammeligner fastpriser og variable priser
Gazelle leverer både fastpris og variable priser (den sidste er lavere end den første, i disse dage..)

/cs

De priser jeg har taget er variable.. der er kun en der leverer til fast pris her i Svendborg.

Det jeg mener er jo at f.eks. Shell sælger benzin og det gør Haar også.. Hvis man kun tanker på Haar vil man sikkert sparer 60 øre pr liter udregnet over et år contra Shell..

Det jeg ville finde ud af var om der er billige og dyre gasleverandører inden for naturgas som der er inden for benzin.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis