Hjælp til billede redigering

Hejsa

Jeg søger hjælp til et gratis billede program hvor jeg kan ændre pixel på billeder og vejledning i hvordan jeg laver disse ændringer.

På forhånd tak

Torben Jagtoasen.dk

 

jagtoasen søger hjælp

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror det du leder efter findes i Picasa programmet, som bl.a. er på dansk og er gratis... søg på Picasa og du finder lynhurtigt både en PC World test af programmet på dansk samt downloadmuligheder...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg bruger ikke selv Picasa, men jeg ved, at du f.eks. kan lade som om du vil emaile billeder.
Når du har valgt email funktionen, skal du vælge billedet, og dernæst størrelsen du ønsker... og vupti så er billedet blevet resized...

Alternativt kan du bruge programmet Irfanview...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Installer irfanview hvilket er super nemt og gratis program , efter installationen åben dit billed, tryk på CTRL og R så dukker der en resize menu op , så vælger du den størrelse du vil ændre billedet til , så trykker du på ok , vupti så er det gjort mindre, Vil du have mere af genvejsne , så tryk S for save , så kan du gem den der hvor du vil , altså dit eget billed

På forhånd tak :)

Hejsa alle

Tusinde tak for hjælpen, jeg har installeret irfanview det er for nemt til at lade denne chance forsvinde.

Har i gode råd til markedsføringen af min webside www.jagtoasen.dk vil jeg gerne høre fra alle jer der har styr på hvad jeg skal gøre, hvor jeg skal gøre det og hvordan naturligvis til ingen penge.

Hvad er google pagerank, og hvordan får man page rank

Det skal lige siges at hele hjemmesiden er ved at blive totalt bygget om derfor den tåbelige menu, men gode råd om design, smarte gratis løsninger mv, er jeg modtagelig overfor.

På forhånd tak

Torben Jensen
jAGTOASEN.DK


 

jagtoasen søger hjælp

 

Annonce
jeg har desværre ingen erfraing me det, dog har jeg haft en html kursus i år 2001 , så det er lidt svært at huske men held og lykke

På forhånd tak :)

Hejsa

Den nye side bliver helt kanon, jeg har fundet en der ved hvad han har med at gøre på dette område, men gode råd skal man altid være lydhør overfor..........S

Tusinde tak for hjælpen

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Skrevet af jagtoasen på 22 dec 2009 23:02
Har i gode råd til markedsføringen af min webside www.jagtoasen.dk vil jeg gerne høre fra alle jer der har styr på hvad jeg skal gøre, hvor jeg skal gøre det og hvordan naturligvis til ingen penge.

Hvad er google pagerank, og hvordan får man page rank
Du kan evt. kigge på denne guide, som har hjulpet mig meget.
Der var tidligere et emne omkring lige præcis dette.


Mvh.
Kim

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis