Blite værktøj

Hejsa LDSer

Der er lige åbnet et værktøjs outlet her i Vejle som sælger Blite værktøj.
Jeg var lige forbi for at kigge, det virker som noget habilt værktøj. Er der nogen herinde der kender noget til Blite værktøj ?

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

49 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er altid spændende at gøre en god handel.
Har du været inde på Blite A/S hjemmeside og deres værktøjs outlet hjemmeside?

Jeg har rodet lidt rundt på div. sider og har fundet ud af, at en del af deres værktøj produceres af et firma i Taiwan.
Firmaet hedder KABO og kan også findes på nettet.

Hvordan kvaliteten af værktøjet er, ved jeg ikke.
Men jeg synes umiddelbart, at deres video, og fremtoning på outlet hjemmesiden giver mig lidt associationer i retning T. Hansen...  

Ikke at jeg ikke selv handler i T.Hansen for det gør jeg.

Men det bliver spændende at høre fra folk med erfaringer med værktøjet. 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

jeg har lige set dens hjemesiden. kl. 14.55. 20/12. 09.

de ser da lidt tøsset ud (farven).!

men de ser da fornuftige ud.
 de ligner de gamle blå sølv serige fra AEG.!
så kommer da ikke galt i byen.?!

de har nogle special værktøj.

bland andet en slibevalse sæt til en vinkelsliper (ejet mærke).!

nu er det mst deres topnøjler, gaffelnøjler og den type værktøj jeg kender til , og det er en rigtig god kvalitet i forhold til prisen
holder lige så godt som bacho
Vi har bla. købt en af deres vinkelslibere, og dette kan i hvertfald ikke anbefales.

Den kørte ikke engang ½ år, så var kullene slidt op i maskinen, og med den ringe service de levere, så orkede jeg ikke at sende den til rep. hos dem.

Miin efterhånden 5 år ældre Makita kører stadig, og ja... med de samme kul den har nok skåret 20 x så mange meter som blite´s efterhånden, og den kostede sjovt nok også kun 1/5 af den fra blite.

Blite har har været et dyrt bekendtskab må man sige, bajonetklinger man kan købe hos dem, fik vi fra trælasten til ca. 1/4 del af prisen, ved at købe sortiment sæt i stedet for.

Vi holder os hellere til Stanley / Bacho værktøj hvor man ved hvad man får, som endda også er billigere en det fra Blite.
Tusind tak for info.
Jeg tror bare jeg forbliver Bahco mand Det ved man da hvad er, det har aldrig svitgtet mig.
Det kom faktisk lidt bag på mig at der ikke var andre i butikken end os. Men så var min fornemmelse nok lidt ret

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Annonce
Nemlig med Bacho ved man da hvad man får, og at det ikke svigter en den dag man står og skal bruge det.

Kouldabyg... det var lige det jeg var bange for.... østen produkter i ringe kvalitet... men opreklameret til noget det ikke er... det du skriver bekræfter delvis min mistanke

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Ja desværre, men det er bare ikke det deres priser afspejler.
Nej, det er lige det der er mit problem... så nærmer vi os jo bondefangeri... og overbevisende og seriøs, virkede deres præsentationsvideo jo ikke

Jeg mener... et værktøjsskab til 20K, hvor den største kvalitet er en indbygget autoradio med 2 højttalere og et låg med støddæmpere.... det virker lidt "Brian"-agtigt.... ja undskyld alle Brianer derude... det var ikke for at genere jeres navn.


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

koludabyg.

vinkelsliper noget tøset elværktøj (farven).!

så åbenbart ikke bedre end power craft værktøj (vinkelslibere).?
når du sliber svejsesøm efter en halv times tid er de lige til over højre skulder.!

Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også