Blite værktøj

Hejsa LDSer

Der er lige åbnet et værktøjs outlet her i Vejle som sælger Blite værktøj.
Jeg var lige forbi for at kigge, det virker som noget habilt værktøj. Er der nogen herinde der kender noget til Blite værktøj ?

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Hejsa LDSer Der er lige åbnet et værktøjs outlet... Vis hele indlægget
49 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Meget sjovt siger du det ikke er en men kommer alligevel til at nævne de gazelle priser som i mine øjne ikke betyder det store, selv en retaderet kan få gazelle priser i opgangs tider og gazelle var nok ikke lige ordet der faldt mig ind da jeg besøgte butikken.

Det kunne da være sjovt at høre en representant fra pågældende firma, så bare klø på.

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Man skal da også være mere end glad for sit værktøj, hvis man leder på internetet efter et forum hvor der er nogen der har skrevet om det mærke man lige har købt. og derefter opretter en profil og kun skriver fantastiske ting om det man har købt.
men fair nok

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Laka.
En skraldenøgle som kan tage rundknoklede bolte..
 
Det må jeg nok sige, min Stanwill (26 år gammel) skraldenøgle, er så usel, at den også skal bruge toppe.

Sjovt nok har den 72 klik pr omgang, som er det optimale for holdbarhed og komfort, samt en slank opbygning.

mvh jens
Ja tro kan flytte bjerge

Jeg var forøvrigt lige inde at se på Blites hjemmeside, jeg faldt over en vinkelforsats til boremaskinen.
Sjovt nok ligner den 100% den Harald Nyborg også har...

Så måske er Blite en underafdeling af HN ligesom Jem & fix
Annonce
Ja folk vil snydes og det bliver de så, hvis alle gerne vil købe kvalitet hvorfor kan butikker som Blite så eksistere.??
Hvorfor undersøger man ikke hvad man smider sine penge efter inden man smider dem, til de priser de kører med er det jo ikke engang billigt, jeg kan slet ikke forstå at de kan tjene penge ??
Køb kvalitet og bliv et gladere menneske..

Mvh.ame
laka.

jeg tænkte mere på funktionen på værktøjer. end mærker som jeg nevnte fra de rellevante
mærker som ikke andre har. eksempel en hammer med indbygget magnet til at
holde på sømmet. før slaget.!

ame.

jeg tænkte nok at en vinleksliber der koster 69 kr.
og giver den anden farvede kabinet (pink) og pluselig så koster det 349 kr.
af den samme kvaligtet.!!!
Gode gamle blite....

ha ha ha ha ha ha de sælger lamel skiver til 69 kr stk
værktøjskasser med lorte værktøj til 4200 kr ...osv osv osv

Jeg havde en sælger på besøg i mit firma en dag , og han må virkelig føle sig dum..

Han startede med og ville have 4200 kr og en værktøjskasse, men endte på 1500 kr .. idioten tror ikke jeg snakker med mine kollegaere og er der bare en af dem der har købt til hans pris på 4200 kr , ja så kommer han aldrig til og sælge på fyn igen det er sikkert .
En anden ting med det firma er , har du engang handlet med dem så glemmer de dig ALDRIG de ringer 5 gange om måneden og kommer med samme smørre, vores sælger er lige i nærheden må han kigge forbi ???? bla bla bla , ja og køber du så noget så kommer regningen før varen ..

Nej stop det nu det er og bliver et fusker firma i mine øjne..

.....

thede 1978.

ja de sælger bløde værtøj alla zink.!
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også