Blite værktøj

Hejsa LDSer

Der er lige åbnet et værktøjs outlet her i Vejle som sælger Blite værktøj.
Jeg var lige forbi for at kigge, det virker som noget habilt værktøj. Er der nogen herinde der kender noget til Blite værktøj ?

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Hejsa LDSer Der er lige åbnet et værktøjs outlet... Vis hele indlægget
49 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det tvivler jeg på, men til gængæld er de gået fallit og har startet op på ny i en anden konstilation.... godt man ikke var kreditor der

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Ja, Lilla var vist ikke lige farven der slog igennem alligevel..
Hvis jeg vil ha en skrammel vinkelsliber køber jeg bare den billigste i Harald Nyborg

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Blir sku nødt til at tilføje at jeg har sådan en af de røde kasser med håndværktøj, i min service vogn
OG DET BLIVER BRUGT  flittigt hverdag , lever af at montere /servicere hestebokse/stalde samt heste trailere ......... Det eneste jeg har at udsætte på det er at skiftnøglen samt polygrib/papegøje tang ligner noget fra et 20kr marked i Bilka elign.... så de er kasseret ellers er resten af det sku i en meget god kvalitet. kassen er meget nem lige at tage med i hånden med ind på stedet .  Dog skal nævnes at vi købte 2 breve med popnitte bor 3,3 og 5,0 de var lige til skrotkassen nogle af de 5 mm bor bukkede uden at knække... JA BUKKEDE og de ka ikke skære en skid og jeg ka godt slibe bor ... men ikke det skrammel, købte forøvrigt også en lille lige sliber til luft den er nogenlunde bortset fra at klemmen er lige lille nok til at få en 6mm stift ind uden at mase lidt med det

OG NEJ HAR IKKE NOGET MED FIRMAET AT GØRE ... BARE LIGE MIN MENING

Tim  
 
så det er ikke ret meget andet en legetøjsværktøj de sælger.
til skyhøje pris.
men visse af dem skal gøres med omtanke.!
Sjovt nok var de ord jeg hæftede mig mest ved "Dog", "Men" og "bortset fra"

Men det er rart at høre der er nogen der har nogenlunde oplevelser med værktøjet.

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

er der solgt flere af de lyserøde vinkelslibber til feminente hånværkere.?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også