Ny tråd om Biopejse

Hej!

Jeg lavede for et års tid siden en tråd om biopejse...  Desværre fik jeg ikke helt svar på hvad jeg søgte... Muligvis fordi de var rimeligt nye på markedet dengang...

Jeg søger personlige erfaringer om dem...

Soder de virkelig ikke? Bliver man ved at være glade for dem?

Jeg er klar over der har været eksempler på nogle NO-name modeller der er eksploderet og har været hængt forkert op o.s.v... alle de ting jeg har fundet af ulykker har været begrundet med menneskelige fejl... Så det er jeg ikke så bange for...

Jeg søger desuden en IKKE-billig gulvmodel så jeg er ret sikker på den bliver stående hvor den skal 
Hej! Jeg lavede for et års tid siden en tråd om... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan kun anbefale det - Det er utroligt hyggeligt og jeg har ikke oplevet farlige situationer. Det kræver blot man tænker sig om hvad man gør.

Jeg har selv denne billige biopejs fra Dansk Varehus og vil helt sikkert anbefale den til andre
Hej Herinde

Hvornår har i sidst undersøgt omkring biopejse og bioethanolen? Der sker hele tiden forbedringer på området og bioethanolen bliver mere og mere ren.

Flere og flere huse, får i dag såkaldt "usynlig" ventilation, der gør at man med sindsro kan bruge en biopejs i en af de mange forskellige modeller de findes i.

Så tag et kig rundt på nettet igen og se om der ikke er noget der kunne være interessant.

mvh
Carsten

www.biopejs.com
Uanset hvor ren brændvædsken er vil der forbruges ilt fra rummet og forbrændingsprodukter CO2 så luften vil altid være dårligere end uden biopejsen.

Jeg har på et tidspunkt boet i en gammel meget utæt lejlighed som havde en gasovn som ekstra opvarmning, efter et par timers brug fik jeg hovedpine og blev sløv, jeg turde absolut ikke lade den brænde om natten af frygt for at vågne op og opdage at jeg var død.

Biopejsen har heldigvis så lavt forbrug at faren er mindre, men som mange andre har skrevet har den kun hyggefunktion.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis