Køb af fadøl

Jeg har investeret i et fadølsanlæg, men jeg aner ikke hvor jeg skal købe fustagerne. Det er ordentligt anlæg til store fustager, og ikke et lille OBH.
Da jeg bor rimelig tæt ved den tyske grænse, vil jeg gerne have nogle adresser til nogle forretninger dernede.

På forhånd tak
Jeg har investeret i et fadølsanlæg, men jeg aner... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg skal da heller ikke have betaling for at være tester.

Fad øl kan købes på det lokale øl-depot, så er det bare at finde ud af hvor det er.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

fadøl kan købes hos fadølsforsyningen, der er 250kr i pant på en fustage, og metro fører dem også.

hvilket anlæg har du anskaffet dig?

Mvh Christian

Jeg trækker lige et gammelt emne op igen.

Jeg har lige købt mig en fadøls køler fra tyskland og kunne nu godt tænke mig noget billigere (og måske bedre) fadøl fra tyskland.

Alle forhandler jeg kan finde på nettet er et godt stykke nede i tyskland og jeg vil derfor hører om nogle af jer har kendskab til forhandlere omkring den danske grænse.

Hvis nogle skulle være interesseret så er det et BT40 anlæg jeg har købt
http://hellmann24.de/bierkuehler/trockenkuehler/partyfass-bt-40.htm

Billigt og bedre øl er bare nogle ord der overhovedet ikke harmonerer.

Ja, du kan få billigt fadøl i Tyskland... industriøl, der ikke smager af hverken fugl eller fisk.

Øl der smager godt, tager tid.
Tid er penge.... godt øl koster penge.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
Billig og bedre klinger nu meget godt når vi snakker øl fra tyskland.

Jeg kan gå ud og købe 25L Tuborg eller Carlsberg i Metro til 460 ex pant, men jeg er overbevist om jeg kan få tysk pilsner på fad noget billigere og med sikkerhed også bedre.

Jeg har fundet et par stykker som sælger billig pilsner i tyskland, men desværre er afstanden for lang.

jbr - Jeg brygger selv øl på hobby plan og ved godt hvordan god øl smager, men når jeg nu får besøg af 8 - 10 tørstige hanner så skal der ikke serveres kvalitets øl
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en tysk pilsner du hentyder til, der skulle være god og billig?

Jeg har i mine 6½ år i tyskland været til en del "Kirmes" (byfester) , og Carneval... og der er som sagt meget "industri" fadøl i omløb ved sådanne lejligheder

Jeg gider ikke indlade mig i en debat, om det ene mærke er bedre eller dårligere end et andet. Derfor nævner jeg dem ikke.

Hvis du kan finde et mærke du synes du vil servere for dine gæster, så er det jo fint og det er jo dig der skal trækkes med vennerne bagefter...

Det minder mig om historien om fyren der til en julefrokost fik serveret en tarvelig billig pilsner, mens alle andre fik fin håndbrygget julehumle.
Som værten sagde da han af fyren blev spurgt hvorfor:
- Jo, jeg får altid sådanne øl hos dig, så jeg troede det var dem du bedst kunne lide

Så pas på hvad du serverer
 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg er så af typen der til tider meget hellere vil have en "tarvelig" pilsner.

Så hvis der er nogle der ved hvor jeg kan købe tarvelig industri fadøl i tyskland så må de meget gerne skrive det.

Her kan du få din lyst til tysk pilsner øl styret.
Du kan endda leje øludskænkningsvogne, i bedste Kirmes og Karnnevalstil....

http://www.behn-getraenke.de/show.php?page_id=0

Det ligger bla. i Flensburg på Lilienthalstrasse 45.

Ellers er et godt Google søgeord:  Getränkemarkt, eller Getränkemärkte... om man vil

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Fuglesang???

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis