spar penge

Jeg har lige købt en maskine der kan sende koder fra det orginale kort til flere modtagere og så kan børne se tv og jeg kan se tv som jeg vil uden at have flere kort kun flere modtagere og det køre godt
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad vil du vide
Jeg har boxer og 2 modtager og jeg vil ikke gi penge for et extra kort så jeg købte denne maskine for 880 kr og efter 1 år så er det gratis for 2 kort og du kan have mange kort til at køre på 1 kort. Det er en sender der deler koder ud til modtageren og virker som et nomalt kort nu har jeg prøvet det i 3 dage og jeg har en dilog og en sagam og dilogen vil have at man opdatere kortet men sagemen bare køre uden problemer men det er nok bare små ting.
Dilogen har kørt tænt i 24 timer og viker men hvis den slukkes skal man bare opdatere kortet og så køre den igen på boxer. spar på de ting vi kan!!!
Det er der nu intet nyt i. og modsat hvod folk ofte tror så er det fuldt lovligt. Dog syntes jeg sådanne en enhed plejer at koste omkring 1500kr inkl. 2 modtager kort.
Typisk er det sådanne en maskine man har stående i radio tv butikker hvor man skal have et hd billede på mange forskellige tv.

Jacob
Kan vi få nogle link, eller navne på de boxe?
Hvor langt kan de række?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af FWM på 19 dec 2009 22:44
Kan vi få nogle link, eller navne på de boxe?
Hvor langt kan de række?
De kan række ca som et trådløst netværk. Men placerer man sådanne en så naboen også kan benytte den så er den ulovlig.


Jacob
Annonce
Der står at man kun må bruge den i en hustand. Den rækker 15 meter. Den heder smatrwt kortlæser.
www.licotronic.com
Tak for det, det er godt nok smart

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis