Hvad kan man fræse?

Har I ikke en ide om hvad man kan fræse i blødt træ med en lille legetøjs maskine?

En sjov lille ting, noget til pynt eller noget praktisk?
Måske en julegave?

Højttaler, nyt bord eller nye stole har jeg ikke plads til mere

Mvh Adam

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med en blok til at stille piber i, trætobaks dåser Legetøj til børn, selvom du ingen har så har naboen måske. Og du kan blive meget populær ved gadens ungdom for sådan noget legetøj.

V.h.  Håndværkeren
Hej Jørgen

Ja... fordi den store stå hos dig:-)

Jeg få bare lyst til at fræse et eller andet nede i kælderen engang imellem. Jeg fik ballade i går fordi jeg kom til at fræse konens navn på hendes skærebradt. Jeg må finde på noget andet.

Håndværkeren - gadens ungdom hvor jeg bor vil hellere stjæle scotere, end at lege med tobaksdåser:-) Men tak for ideen.

Mvh Adam
Lyder til at du kan blive rigtig populær hvis du laver diverse designs inden for boldtræer i det nabolag. Så kunne du indgravere deres navne i overfladen så de kunne se hvem der havde slået hvem bagefter

JuleHilsen


Hilsen

Børge

_______________________________________________________

WoodSign dot dk

Når du mener lige som hende den gamle kone, der havde slået en tyveknægt i panden med hendes kødhammer. Det fortalte hun Politiet, der derefter ikke havde svært ved at finde sjoveren, en af byens narkomaner.
Annonce
Ja, nemlig! Man kunne måske også sælge dem til sine naboer og så skrive deres adresse på, så kunne politiet jo bare komme forbi når de havde fundet fjolset


Hilsen

Børge

_______________________________________________________

WoodSign dot dk

Et 3D puslespil i krydsfinér kan da være en meget sjov ting. Måske ikke lige til teenagere... men til alle andre...

Du kan downloade en masse forskellige slags som dxf-filer fra dette tyske website. Min datter på seks år skal have en sommerfugl - bare det faktum, at hun ikke får en fjernstyret flyvemaskine igen, igen, burde gøre hende glad...


Michael Hammer

www.HammerModels.com

Ja, der er en del små sjove ting på den tyske side. Det må jeg kigge på.

Så din datter flyver modelfly:-) Dem er der ikke mange af. Jeg har selv været meget aktiv bare for 2 år siden og byggede, og støbte på livet løs.

Mvh Adam
Så skal du da i gang igen, DLG!!! Må jeg være så beskeden at anbefale denne her
Det er et godt eksempel på, hvad CAD/CAM og laserudskæring kan præstere.



Michael Hammer

www.HammerModels.com

Michael Hammer - Hammer Models - er der en sammenhæng der:-)

Vingen virker bekendt. Var der ikke en artikel om den i MFN en gang?
Du må næsten have noget med ham Clausxpf fra Area 52 at gøre:-)

Jeg byggede sådan en lidt primitiv cnc skumskære for 5 år siden. Jeg har skåret skræntvinger i skum til alle klubens medlemmer og vi tog afsted til Rødvig en dag for at flyve. Det var en stor dage for mig at indrømme at alle de vinger i luften var mine børn:-)

Jeg har prøvet at støbe en krop og bygge en termik vinge/planke, den ligner lidt Wasp`en, men er over 2,5m i spænd. Jeg har aldrig nået at prøve den. Det er også blevet til 4 stk SupergeeII DLG fly. Det er sjovt.
Jeg er mest til svævere. Børge flyver vist også:-)

Mvh Adam

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis