falck

Hej  er der nogen der ved hvad det koster at få nr 2 bil med i falck. giver de en form for rabat eller er det bare dobbelt pris.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er bare dobbelt op ved FALCK.

Enten ca. 600kr.  pr. bil ved basisabonnement, eller ca. 900kr. pr. bil ved plusabonnement....

Hold da op hvor er jeg glad for, at jeg har overført mit ADAC abonnement fra Tyskland til DK, da jeg flyttede hjem efter en årrække i Tyskland... 
Jeg betaler ca. 600 Kr. om året, for ubegrænset antal biler, motorcykler og knallerter for alle personer i husstanden. Skulle jeg låne en bil, og så køre i stykker med den, dækkes det også.
Yderligere stilles der lejebil til rådighed, hvis bilen ikke kan repareres indenfor et par dage. Har engang i en påskeferie haft en lejebil i 1 uge, på den konto... dejligt abonnement, som virker i Tyskland og resten af Europa... inkl. Danmark. 

Jeg har undersøgt sagen, og man kan ikke umiddelbart tegne ADAC abonnement, hvis man ikke bor i Tyskland... desværre.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Ja men prisen er også lidt noget andet mht. til det sorte abb. - mener der er en rabat sats på bil nr 2 men er ikke sikker
Tak for svar... Vi fik fragtet nr 2 bil hjem uden om falck i denne omgang. Så jeg tænker lige lidt over hvad jeg skal gør.
Godt nyt år til alle.
MVh
alte

<p>&#160;</p>
Kan da i øvrigt lige oplyse, at ADAC, med over 16 millioner medlemmer, har opsagt deres aftale med Falck i Danmark.

Det har jeg fået oplyst af en medarbejder fra ADAC i München, da jeg i går, desværre, havde brug for at få min bil bugseret hjem.

Det undrede mig, at ADAC medarbejderen sagde, at det var igennem FDM, at bugseringen skulle foregå. Og at det bestemt ikke var Falck der ville komme, men Dansk Autohjælp, "da Falck havde forhøjet deres priser til et ikke acceptabelt niveau"...

Det går vist ikke for godt for Falck

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis