Hej Forum.
Jeg har en Peugeot 405 ´89 som sætter ud når jeg kobler ud, den starter udemærket og ligger på 12-1500 omdr. når den er kold, men når den så bliver varm, svinger den mellem 600-1100 omdr. Den mekaniker som har kigget på den siger at der skulle skiftes en termostat da motoren ikke blev varm nok, den er blevet skiftet, men han siger også at min kaburator skal skiftes, og det er en sydamerikansk kaburator der sidder på, og den kan kun køre på methanol, da den har en belægning som bliver ødelagt,når den køre med benzin, i løbet af 2 år, og det er 2 år siden at kaburatoren blev skiftet. Han siger at der skal en europæisk kaburator på, og de er svære at finde. Men den sætter ud nogle gange når den er varm og jeg kobler ud, men nogle gange kan den lige holde sig igang. Men er det kaburatoren eller er det noget andet.?? Benzin pumpen er også skiftet. Jeg vil bare ikke ofre flere 1000 kroner på det, da jeg allerede nu efter at have haft den i lidt over 2 år, har ofret næsten 10-15000 kroner på bilen.
Nogen der har en god ide til hvad der kan være galt.??