Ledning - spots i udhæng

Hej

Jeg har købt 3 spots til GU10 pærer på 230 V. Der med medfulgte pærer på 35w, men dem skifter jeg ud med LED pærer på 3W. Spotsne skal sidde i udhænget.

Men mit spørgsmål går på ledningerne i mellem spotsne.

De ledninger der fulgte med er ikke lange nok, hvad kan jeg benytte istedet for.

Hej Jeg har købt 3 spots til GU10 pærer på 230 V.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Når jeg montere indvendig spots (og udvendige) Bruger jeg 3x1,5 blød kabel.. den type man også bruger når man tilkobler ovn og komfur osv.. kan ikke huske type betegnelsen.. Det er ihvertfald godkendt til det..

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

"Når jeg montere indvendig spots (og udvendige) Bruger jeg 3x1,5 blød kabel.. den type man også bruger når man tilkobler ovn og komfur osv.. kan ikke huske type betegnelsen.. Det er ihvertfald godkendt til det.."

Hvis det er kebel der svarer til NKT type PKAJ er højeste ledertemperatur 60 gr. og kablet er ikke godkendt til udendørs brug.

Og uanset om det er 12V eller 230 V er det autoriseret arbejde.
nej det er det ikke.. skal lige se om jeg kan finde en pakke af det med label på :-)

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

du må ikke udskifte ledningen på disse spot sæt da de går som et fardigt samlet sæt.
brug enkelte spor og monter dem med alm 3x1,5 inst, kabel silikone kadel bruges kun hvis du sætter dem i spots kasser da der bliver meget varmt i kassen men det er kun for elinstallatøere og ikke gds. arbejde hvis ikke det hele skal futte af tor dig

hilsen anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis