shunt kreds

Hej

Jeg har et gulvvarmesystem, hvor jeg har haft lidt problemer med at få varme på gulvet...... nu prøvede jeg så at dreje lidt på flowmålerne hvorved det ser ud til der kom "gang" i ststemet igen........ kan det være skidt i systemet eller hvad er der sket?

Mvh

 

Thomas

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm syntes ik at kunne få det med billeder til at virke

Mvh

 

Thomas

jeps....... blev lidt træt af at skifte batterier i de trådløse sensore........ men hvordan skal de returbegrænsere stå........ de ændre sig efter hvordan jeg drejer på dem

Mvh

 

Thomas

jeg har skruhætter monteret på normalt....... problemet er bare at det jo ikke køre ordentligt.....

Det er pille/fastbrændsel med acc-tank på 1200 l

Mvh

 

Thomas

Nu har jeg aldrig monteret det fabrikat, holdt mig normalt til Wirsbo, der skal laves tryktabsberegninger på hver enkelt kreds, så ved man hvad returbegrænserne skal stå på og det har jeg altid kunne få fabrikanten til at lave, så var der aldrig nogle problemer.

Hvis du ikke kan få dem til det, er det en ren gætteleg der kan tage meget lang tid.

Du skal dog huske, at hvis du kører fuldt flow på som du gør når du afmonterer en eller flere termostater, stjæler den/de alt varmen fra de andre kredse.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis