Gokart med Puch motor?

Hejsa, ville gerne høre om det måske ville være muligt og om der var eventuelle idéer til hvordan man skulle lave en gokart med en Puch maxi motor med 2 gear som ikke nødvendigvis koster alverden. Det kunne være sjovt og en udfordring at lave noget ud af den gamle Puch jeg har. Kom bare med en masse idéer og råd og tips og alt muligt, så ville det være godt

Mvh. Dennis
Hejsa, ville gerne høre om det måske ville være... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det må man tage sådan lidt på "gehør" da det er de færreste der kommer med omdrejningstæller. Men man kan næsten høre hvis man piner den for meget. Det er faktisk ret simpelt at få den op i omdrejninger.


ja det er helt vildt det de kan komme til at køre
bare se når der afholdes racerløb for havetraktore
det er Fa........ VILDT

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

du kan gå ind til www.youtube.com under turbo mover.
der kan du se og høre at en plændeklipper.
køre med turbolader og høje omdrejninger og måske med nitro.!
der er masser af lawnmover race. hvor de køres med udpinte motorer.?
jeg tænkte om der var nogle med "erfaring" jeg har haft den oppe på 5500 omdr. men kun ganske få sekunder, kunne det evt. hjælpe at gi den lidt 2T-olie samtidig. vh El
Jeg har engang lavet en havetraktor om til lidt race. Jeg ved ikke hvor mange omdr den tog men den kørte fint indtil styretøjet røg sig en tur. Den har så stået stille udenfor i 2-3 år uden nogen afdækning. Så bare for sjov kom jeg lidt benzin på og efter 4-5 træk i snoren startede den sgu. Se det er Briggs og Stratton når det er bedst....
Der står lidt om det her http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aff/7/aft/155453/afv/topic


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis