mediacenter

Jeg har købt sådan et mediacenter med harddisc til min søn ( han er en gris med dvdskiver ),
problemet er den ikke kan afspille dvd isoer men kun avi divx mpeg mpg .
Jeg har funde ud af at lave dem om men hvad giver den bedste kvalitet .
det er købe dvder jeg laver om ikke dls
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor lave dem om til en ringere kvalitet? Det bedste er jo den originale ISO fil.

Du skal bare bruge et virtuelt drev på computeren. Virtual Clone Drive er udemærket. Det bruger du til at "mounte" isofilen som i et nomalt dvd-drev.

Hvilken software bruger du til afspilningen?

medieplayer? hvad er det for noget grej? Er det windows baseret? Eller er det noget lign Popcorn Hour? Et almindeligt og udemærket format til film i 7-800 MB størrelsen er AVI-formatet. Men download noget DVD-ripper software og prøv hvad der virker bedst for dig.
Kig på om ikke dit media center kan læse fra en ekstern kilde. Det kan de fleste. Så tilslutter du til dine ISOer via netværket, her kan de så være tilgængelige i et andet format. Men langt de fleste media players kan da stadig afspille den originale fil. Så kan man som oftest bare kopiere (eller rippe) den originale DVD og beholde den i DVD format på disken. Hvilken media player har du købt ?
synes du skulle bruge dvddecrypter til at rippe filmene med, de ligger hele filmen ned på din haarddisk og så kan du afspille den med vlc player, sådan har jeg altid gjor og har aldrg været et problem... og windows media player kan også sagtens tage filerne så
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis