opmuring af loft

Jeg har sat en ny lofttrappe i vores hus og har samtidig sat et nyt loft op med sådan nogle tynde loft/væg plader som klikkes sammen.

På resten af loftet som er delt pga en væg der skal sættes op mangler der en god bid af pudset.
Der har siddet siv og ståltråd men lige nu har jeg sat vindpap op for ikke at få for mange insekter ned oppe fra loftet.
Jeg håbede at jeg kunne sætte et stykke gips op men loftet er for skævt og jeg gider ærlig talt ikke lave en masse små kiler for at det passer.
Så jeg vil lige mure det op igen og så sætte filt op.

Normalt plejer jeg at bruge hønsenet, men det er dødsvært at mure et loft. For meget af det falder ned lige når man prøver at sætte det op.
Jeg så en udsendelse engang (muligvis med Peitersen), hvor man kunne bruge en grøn plade eller lign. jeg ved ikke hvad den var lavet af, men det skulle være meget nemt at mure ovenpå den istedet for hønsenet.
Måske har det været noget net af en art...men ved det ikke.

Er der nogen her der ved hvad det er man kan bruge?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Her er der en anvisning på, hvordan du gør:

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bi...rin_CG.pdf

Hvis du synes det er for bøvlet med papsøm og hønsenet, så er terrakottanet sagen.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Husk også at du kan forme gipsplader når de er våde

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nu er der jo gået et stykke tid siden jeg skrev indlægget, så i mellemtiden har jeg været i Silvan.
De sagde at det er gipsloft jeg har i forevejen så de anbefalede mig at købe gips og spartle op, ovenpå noget
insektnet istedet for hønsenet.
Indtil videre går det meget godt, men jeg kan se efter første tynde lag at de søm der har holdt ståltråden og de gamle siv ruster ligesom igennem.
Om det så vil fortsætte efter de næste lag ved jeg ikke endnu.
Men jeg syntes ellers det er ganske let at bruge.

jbr>>>> Det var terrakottanet jeg ville frem til. Jeg syntes det virker som noget godt noget at bruge.
Der står bare ikke møj inde på nettet om det
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Terrakottanettet, må du kunne købe i et byggemarked...

Det med rusten der kommer igennem, det fortsætter, indtil du maler med en spærrende grundmaling... så er det slut.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Ja det tænkte jeg nok....
Tak for svarene og rigtig glædelig jul
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også