Skoda tar selv gas.

Hej, jeg har et problem med min skoda felicia 1,3 mpi årgang 97.
Den tar selv gas når den er varm, jeg kan køre flere 100 km fra kold af, men er den varm og den bliver slukket bare 15 min så kommer problemet så kører gas pedalen op og ned.
Den har lige fået ny brændstofpumpe, den var stået af, så trode jeg det var det, men det var det ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og du er sikker på at du ikke har strammet Elastikken en omgang formeget
Ud over møns klint
Jeg har haft to skodaer i mit liv, en oldschool 105er, den kørte bare, lige noget for en fattig knejt der var i lære.
Den anden var en felecia fra 99..... magen til mandags bil skal man lede længe efter !

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Utroligt brugbare indlæg ellers
Du må ud under hjelmen og kigge. Har din bil speedertræk med kabel? Hvis ja, må du finde kablet ude ved dit spjældhus og se om ikke du kan fremprovokere problemet. Det er nok lettest at være 2. Måske er en fjeder hoppet af, eller kablet er defekt.
Er der speedpilot på vognen?
Er den defekt kan den trække i speederkablet.

Med venlig hilsen
ktm

Kik mit indlæg om tomgangsproblemer mpi, er ca. 1 md. gammelt. Ved godt din motor sikkert er en tjække, men mon ikke det er noget af det samme.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

prøv at rens gasspjældet, det hjalp på min skoda da den gjorde det samme, der sidder sikkert noget snask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis