tætningsmiddel herjac 2331 26-06-2003 11:49 På min VP motor er tryksiden på vandpumpenblevet utæt der hvor røret går ud af pumpen.Findes der et godt tætningsmiddel.Jeg harforsøgt med flydende metal men uden held. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 26-06-2003 13:40 Nu kender jeg ikke specielt systemet på en volvo men det lyder som om det er en extern pumpe der er utæt. Men hvor ??Er det selve pumpen der er utæt eller er det en rør forbindelse fra denne.På min Aynmar er der en studs indskruet i pumpen, jeg mener at impellerne passer sammen med volvo så måske er det samme pumpe. Men denne studs kan formodentligt skiftes. Altså af med pumpen og skrue studsen ud og fin en andet størrelse rørstuds og bore op og skære gevind. Eller måske ku nøjes med at pakke om.. Er det derimod en revne i selve pumpen tror jeg dens dage er talte.. Men måske en svejsning..Mirakler på tube tror jeg ikke helt på i den forbindelse..Elllers må du prøve at beskrive lidt nøjere hvad der er galt og hvor vandet kommer ud.Venligst Njord en glad amatør MVH Njord