hvilken spartel skal jeg bruge

Jeg er ved at nedtage tapet og skal derefter spartle, da jeg vil have filt. Et par af væggene er oppudset mur, de resterende er gipsvægge, hvor der jo nok vil komme til at sidde lidt rester fra bagsiden af tapetet, når det kommer ned.

Hvilken type spartel skal jeg benytte? Der er noget der hedder let spartelmasse. Hvad bruger man det til?

 

Jeg er ved at nedtage tapet og skal derefter... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har skam kigget både de 1000 tråde her igennem samt googlet diverse ting. Men vil gerne have opresumeret tingene samt få mulighed for at stille mine EGNE spørgsmål her, så jeg er helt sikker. Har aldrig prøvet det her før, så vil gerne være 100 % sikker på, at det jeg skal lave også bliver det rigtige.

Hvordan spartler man bag en radiator samt filter? Det synes jeg ikke lige ser helt nemt ud, bla. pga. rør osv.?

 

Tag den ned... Letteste måde,- eller spartle til radiatorholdere.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Glem spørgsmålet med radiatioren. Kan se der er svaret oppe i tråden.
Det lyder MEGET MEGET besværligt, hvis jeg skal til at afmontere radiotoren! Jeg fik malere til at filte + spartle inde i min stue, og der er det fint lavet UDEN at radiatorerne er pillet ned. Så hvis det er alternativet, så vil jeg hellere hyre nogle malere til at gøre det arbejde

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også