vandskade

hej blev færdig med soveværelset for 2 mdr siden super fint resultat, kom hjem onsdag aften der har været strøm afb hifi slået fra så fyret har kogt vandet af anlæget surt

kontakter forsikringen de sender nogle skade folk ud med afugter, 
fredag kommer taksator og besigter skaden mener bare mit nye masive fyrplanke gulv skal slibes,det har rejst sig og spræker i alle samlinger op til 4 mm hvor det er værst, men jeg mener man burde brække det op for at se hvor vådt isoleringen er blevet 

og rustik loftet mener de også de kan klare ved at sætte en afugter op på 1 sal så kommer de igen og skære hul gennem etage adskillesen, jeg er lidt nervøs for der vil være rest fugt i isoleringen hvis der ikke åbnes her også, 

hvad er normal fremgangs måde ved sådane skader, der er ca rendt 200-300 liter vand ud,   
undskyld alle stavefejl
mvh  kim
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have undersøgt hvor fugtigt der er under gulvet. Hvis gulvet er fyldt med vand så hjælper en affugter ikke meget.

Det er ikke længe siden jeg var ude i et hus hvor forsikringen også havde haft affugter på og så malet lidt, der stank af skimmel i hele huset.
200-300 liter vand er sku meget, er du sikker på at anlægget har smidt så meget vand af sig ?

Kun meget store anlæg har så mange liter vand i kredsen.

Normalt er det 20-40 liter hvis anlægget har smidt vandet fra en evt. åben ekspansion i forbindelse med overophedning.
jeg har fyldte vand på i ca 15 min,fra 3/" rør har en 1200 liters akkumuleringstank,ved ikke hvad sådan et rør giver men der er rendt en helt del ud super træls
Jamen, har du en 1200 liters akutank på, så skal det nok passe....

Så har du jo alene ca. 120 liter kun til ekspansionen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også