Tilbagemelding

Hej Allan E og alle andre på GDS
Jeg savner lidt nogle tilbagemeldinger på indlæg - for det første for at andre og en selv ved om de bliver læst
For det andet  for at vide om det har hjulpet.
nogle gange skriver jer en lang historie og pensler alt ud fordi jeg ikke ved hvor meget modtageren selv ved om (som regel biler) problemet/teknik.
Så er det jeg godt lige ville vide om det var læst/hjalp
Er det for meget at forlange ???
Det er sgu ikke for at få ros eller noget andet men blot for at se om jeg har hjulpet.
Hilsner til alle som læser dette - håber I vil tænke lidt over det
Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I tilknytning til mit indlæg
Jeg kan aldrig huske navnene på hvem der egentlig står for det tekniske her på GDS så hvis det ikke er dig Allan så er jeg ked af det.
var det muligt at lave systemet sådan så man får en mail når den der har skrevet indlægget læser det sidste der er skrevet ?
Hilsen polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Nå Polo , så har jeg da glædet dig lidt, og jeg gi'r dig ret, tit hører man ikke mere fra spørgeren, men det kan man jo ikke tvinge nogen til, men det må være manglende kendskab til almindelig høflighed, og så kan man jo håbe andre har haft lidt glæde af svarene, hvilket jeg da selv har haft i tråde, jeg ikke selv har deltaget i, så hvis i løber sur i det, så tænk over dette. I øvrigt synes jeg at der burde være nogle overskrifter, som blev ved at være øverst . F.eks. Dieselmotor under bådmotor, det er jo nærmest håbløst at finde ældre indlæg igen, og ligesom min sidste tråd desværre vedr. generator er det tit overskriften ikke siger hvad tråden handler om, sorry.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det er selvfølgeligt alm. dannelse at svare på en henvendelse.

Problemet med vores side er, at vi jo har vores normale arbejde og familie, og arbejdet med siden derfor sker i fritiden.
Vi får vel i gennemsnit 2 henvendelser om dagen via beskeder, og da det er direkte henvendelser til os, plejer vi at behandle dem rimeligt hurtige. Det i sig selv tager en del af tiden, og så er det ikke altid lige, at der også er tid til at gennemlæse indlæg. Vi vil jo også gerne have tid til, selv at nyde at være bruger af siden.

Det er ikke optimalt, men jeg skal nok prøve at svare på indlæg i denne gruppe hurtigere, og er det teknisk, sende dem til Allan. Men jeg ved, at han er hårdt hængt op med en lang arbejdsdag, og så hjem til en baby og en på 3 år + ægtefælle, så jeg kan ikke fortænke ham i at være træt, og bare have behov for at slappe af, når klokken er 21 før der er ro og ryddet op i huset, og næste dag igen starter kl. 6. Det er s'gu hårdt at være ung.

Fra februar til juli er det min travle tid, og der kommer arbejde foran alt andet. Resten af året har jeg tid nok til at få bedret svartiderne i gruppen.

Jeg håber I vil mærke en forbedring, for vi er skam taknemmelige for jeres indlæg i denne gruppe. Det er jo det sted vi fornemmer, om det kører tilfredsstillende.

Mvh. JørgenE
bare folk vil slutte af med at sige tak for hjælpen ved at fortælle hvordan det blev løst specielhvis man har fået løsningen fra anden side så kan efterfølgende bruger af siden se hvad løsningen kunne være på deres eget problem men det vil ogsåværer nemmere at se hvis de grønne vinkler og andre sjove figurere man sætte ud for en tråd var lige ved siden af den tråd man selv har startet så man let og ellegant kan marker den som løst/løst med løsningsoplysning eller stadig uløst så kunne det være at
der var flere der var lidt mere tilbøjelig til at gøre det (ikke at jeg har fundet ud af hvor disse knapper aktiveres endnu men det kommer vel)
men det burde måske stå under et gardin der kan fremkaldes hvor reglerne for at starte en tråd /komme med indlæg til en tråd
er. Der kunne elegant være en knap lige under skriveboksen al la den der er med af krydsning for vil du have en mail /ikke have mail


Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis