Makita Accu i Bilka i uge 50?

Jeg tillader lige at byde mig selv velkommen i dette forum...

Har lige fået en Bilka reklame ind af døren, men et tilbud på en Makita Accu bore/skrue makskine til 1399 kr (side 70) Bilka er dog sparsomme med modelnummer, men ud fra specifikationer er jeg kommet frem til at det må være en Makita 8434DWFE. Søger jeg nettet, så kan jeg ikke finde priser lavere end 2000 kr... Så hvis det passer så må det jo siges at være et godt tilbud...
Maskinen har godt nok ikke Li-Ion-batterier, men ved ikke hvor afgørende det er? De er stadig 3,0 AH...

Jeg har pt en Dewalt som desværre er ved at gå død i batterierne, så en udskifning er belejligt... Har dog kigget på maskiner på mellem 2-3000 kr...

-og ja, jeg er hobbybruger, men forventer at kvaliteten er i orden...

Er det en tommelfinger op eller ned??

Mvh
Carsten

 Cand.Mag.Værk :-)

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja jeg ved ikke rigtigt, for jeg købte en Dewalt akkumaskine på tilbud i Stark for to år siden, nu er batterierne ved at være slidt op, så jeg har søgt på nogle nye. OG bang der fik jeg et mindre chok, et batteri koster lige så meget som jeg gav for hele pakken, altså maskine to batt. og en hurtig lader.
Så inden du vælger så tjek lige prisen på batterier, det kan jo ikke passe at det skal være billigere at købe en ny maskine billigere end hvad et batteri koster. Og da slet ikke når det er kvalitets maskiner.

V.h.  Håndværkeren
hvis det kun er jeres batterier der er trætte, så kig lige i DBA.dk.. der er en gut der sælger ud af et auktions indkøb... http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=63099487

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

argh.. han er så ved at have solgt ud :-s

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Jeg kan huske jeg på et tidspunkt søgte priser på batterier, og var også ret skræmt over priserne... Nu er de batterier på min Dewalt kun 1,3 AH, så det er også et grundlag for at få en anden maskine... Men min Dewalt er nok omkring 10 år gammel, så den har da gjort det meget godt...

 Cand.Mag.Værk :-)

Hej alle brugere af di. akku værktøj
NEJ det er IKKE mit firma men prøv lige at kigge på http://www.batterilageret.dk der er muligheder til de fleste maskiner og til noget lavere priser end de org..
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Jeg vil våge at påstå at det kan gøres billigere, også hvor batterierne er org.
Jeg arbejder selv i byggemarked, og vi har en del af de gamle batterier vi stille og roligt skal af med.
sidst har jeg solgt 2 batterier 2 ah, 12 volt og orginale dewalt batterier. Det kræver selvfølgelig at biksen du kigger ved har nogen til at ligge.


 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

kigger man på maskinen:
14,4V
nimh batterier
MXT gear 3 stk
slag
plastic bore patron.
normalpris 1999.
vægt 2,4Kg

Det lugter langt væk af at det er et rest partil hobby maskiner de har købt for dyrt.

så hellere en udgået metabo lithium model. http://prishammeren.dk/shop/metabo-14-4v-1071p.html

Jacob
Skrevet af Jacob Antenne på 07 dec 2009 22:16
kigger man på maskinen:
14,4V
nimh batterier
MXT gear 3 stk
slag
plastic bore patron.
normalpris 1999.
vægt 2,4Kg

Det lugter langt væk af at det er et rest partil hobby maskiner de har købt for dyrt.

så hellere en udgået metabo lithium model. http://prishammeren.dk/shop/metabo-14-4v-1071p.html


Jeg kan så bekræfte at det er den omtalte model som jeg nævnte i første indlæg... I så fald skal de have fusket med de labels der sidder på kassen/maskinen...  Det er muligt at de har købt et restparti, men en hobbymaskine, tror jeg ikke det er...

Jeg var i Bilka i går og kigge på den, fik en medarbejder til at åbne kassen (den var strip'set) for lige at checke "ægthed" og om den lå ordentligt i hånden... Endte med at tage en med hjem

 Cand.Mag.Værk :-)

og bruge den som "håndmixer" til at piske fløde.!

men rettere til primæret formål er at bore huller og skrue skruer i med. .-)
Makita maskinen i bilka, er en top pro maskine i enorm stabil kvalitet/udførsel....Tror ikke der er nogen maskine, der kan hamle op med den af maskine i samme størrese...
Eneste grund til at købe en lithium maskine er vægten, ellers ingen....

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis