Damjolle ?

Hej er der nogle der kan hjælpe lidt med hvad det er for en??? og hvor den måske kommer fra???

linker lige her.

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5047

Hej er der nogle der kan hjælpe lidt med hvad det... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis, der med go gammel sejler, menes imod alt nyt, så er jeg nok ikke såånnn en . Jeg synes faktisk, det er meget rart at ha' noget at ta' ved når man går ombord eller omvendt. Jeg har heller ikke noget problem med plastbåde, men foretrækker selv at være omgivet af godt bådebyggerhåndværk, når jeg sejler, og mener da også at træet gi'r langt det bedste " indeklima ". Ikke noget kondens her. Iøvrigt mener jeg ikke man skal nedgøre andres både uanset byggemateriale. Der er også lokum i den, køleskab, selvstyrer, vhf, varmtvandsinstallation, varme, navigator og flere andre " skrækkelige " ting.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
det er godt med søgelænder men pas på det kan være falsk sikkerhed for skibshunde, på en af vores nabobåde sidder den gamle skibshund altid og sover i forpulpitten og et par gange hver sommer mister han balansen og ryger en tur i baljen

der er altid solskin bag skyerne

Det er jo derfor det hedder: At falde i søvn
Bare den stakkels vovse ikke også bliver søvndrukken

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
vi har også fået ny hund ombord når han sidder på agterdækket skælder han hver fjerde ud ganske umotiveret derfor er han nu omdøbt til havnefogeden

der er altid solskin bag skyerne

lidt billeder hvis nogle skulle ha intresse!
Skrevet af thomashh på 23 sep 2012 19:53
lidt billeder hvis nogle skulle ha intresse!

Hvad for nogle billeder ?
Desuden skriver du i en tråd fra 2009, det er der ikke mange der har fornøjelse af.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis