logitech z-5500 digital speaker 5,1 osv. er det danske strøm stik når jeg køber fra usa ??

hey lav-det-selv jeg har tænkt mig at købe dette logitech sorround, men så kom jeg til at tænke på om jeg kan sidde det til strømmen her i DK da jeg jo køber den i USA fordi det er meget billigere.
mvh nicklas

Nicklas nielsen >>Ktm racing<<  hellere styr på lortet, end lortet på styret:)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&sku=A0405790

Nicklas nielsen >>Ktm racing<<  hellere styr på lortet, end lortet på styret:)

Det skal du ikke regne med. Det er 110 volt og med amerikanske stik. Desuden skal du betale fragt, told og moms på dit køb, når du køber i staterne. Så tit ender prisen ikke langt fra den danske, måske endda dyrere.

Køb istedet fra England. Der er fragten billig, og der skal ikke betales moms og told på varerne da det er inden for EU's grænser.

F.eks på den engelske Amazon.co.uk

Har lige regnet pris forskellen ud. Sættet er 100 kr dyrere i england (uden told og moms på den amerikanske udgave) Dvs det er billigere i England...

Og ca 500 kr billigere end i Danmark... Ikke voldsomt meget billigere synes jeg. De 500 kunne være godt givet ud for 2 års nem reklamationsret hos en dansk forhandler. Men det er jo op til dig.
okay mange tak

Nicklas nielsen >>Ktm racing<<  hellere styr på lortet, end lortet på styret:)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis