Kan jeg være tilfreds...



Jeg syntes det ligner noget værre noget. Har lige fået monteret nye vinduer og terrassedøre. Tømmrer og murer har sådan set gjort et fint stykke arbejde. Det er tømmeren der har "enterprisen" og han har så bestilt en fugemand. Men men men, er det ikke helt skævt. Jeg mener han har fuget helt ud til plan med vindueskarmen og bundstykke, skal drypnæsen ikke være fri så de kan komme af med vandet? Hvad siger i...


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ellers pænt fugearbejde han har lavet, men korrek hvis muligt burde fuget være tilbagelagt i bunden.
Jeg har heller ikke set det lavet på den måde før. På dit andet billede ser det ud som om at vinduerne er bestilt mindst 1cm for lave.
jeg syntes typisk at en fuge under en dryp næse starter mindst 5mm og gerne 10mm inde, alt afhænigt af dryp næsens størrelse.

Jacob
Tja, jeg syntes også fugen ser lidt høj ud. Det er jo sikkert bare et spørgsmål om udseende.
Da jeg skal skifte sålbænke til foråret tror jeg bare jeg piller den nederste fuge ud og prøver at
vinkle sålbænken lidt mere. Dette må da kunne gøre fugen lidt mindre, samtidigt vil jeg
lægge den ind bag drypnæsen.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Ser mærkeligt ud....
Har du prøvet at spørge dem venligt ad hvorfor det er lavet sådan? Kan være der er en grund til at man har været nødt til at lave det sådan. Men ja, det ser mærkeligt ud...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Skrevet af Jacko på 04 dec 2009 22:10
Ser mærkeligt ud....
Har du prøvet at spørge dem venligt ad hvorfor det er lavet sådan? Kan være der er en grund til at man har været nødt til at lave det sådan. Men ja, det ser mærkeligt ud...
Nej, det har jeg ikke lige haft mulighed for men det vil jeg da gøre.


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis