Identificering, hjælp

Hejsa.
Min nabo har en havemaskine som vi ikke kan finde ud af hvem der har lavet. Vi skal nemlig have reservedele til den, så jeg håbede på at der var en af jer derude som kender den.
Jeg har vedhæftet nogle billeder som viser den fra forskellige vinkler.
Desuden kan jeg fortælle at der på styrearmen står 75.05 071-SG (vi er ikke helt sikre på det første 7 og det sidste G), Lodret over dette står der HH311.
Kan sige det ikke er fra Goldoni i Italien.

Mvh
Franz
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ØØhh, er der nogen der kan se billederne??
næ, jeg kan ikke se nogle billeder..

mvh jonathan

ja, nu virker det, har ikke lide nogle ide hvad det er for en, men der er sikkert nogle andre der ved det..

mvh jonathan

Tak, jeg håber det ihverfald.
Annonce
Hej..du kunne også prøve og spøger her inde, der har de været fald forstand på det.
www.dvtk.dk

mvh jonathan

Hmm... det kunne være en IRUS traktor
Motoeen ligner en B&S
Har du prøvet at fragte den til en have -park -skovmaskine forhandler/mekaniker ? De kunne godt give et svar på oprindelsen

Sådan en "Kineser-traktor" har der kørt mange af i diverse boligforeninger m.m. - simple og robuste i opbygning en rigtig multislider..... - Ved dog at nogen har gjort den erfaring at det var væsentlig billigere at købe en ny motor i stedet for at reparerer på dem
I "United-Bluff" kaldes en B&S motor populært for en " One-hundred-our-machine" - Gæt hvorfra de har fået det navn :-)

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Tusind tak for hjælpen, har luftet de derovre nu, og så håber vi at det lykkes. Vil prøve at søge lidt på de der IRUS.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis