Inderskærme

Jeg har en Honda Accord sedan 09 2,0.

Honda har detsværre været for nærrige til at smide inderskærme ind bagi. Til gengæld er der, en dejlig kant runt i skærmen, der kan samle skidt og fugt.

Jeg har ringet rundt til riktig mange som sælger inderskærme, men de har ingenting til Honda Accord. Er der nogen herinde der har en ide?

Er de umulige at lave selv? Hvis ikke, hvordan skal man så lave dem?

Lokari har ingenting der passer, AB plast har heller ikke og da desse 2 stort set er de eneste på det danske marked, har jeg et problem......

/Kent
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alt kan lade sig gøre, men det er svært at få lavet en skal, der er tilstrækkelig kuplet til at kunne nå helt ned og lukke af for selve skærmkanten, samtidig med at man ikke begrænser hjulets fjedervandring.
Måske du kunne finde en inderskærm fra en anden vogn, der i store træk passer og så øge/tilpasse den.
Så vidt jeg husker, har Honda vist et meget særpræget baghjulsophæng, som du nok ikke kan få dækket af, men med opfindsomhed kan man komme langt.

Med venlig hilsen
ktm

et alternativ er at tage noget undervognsmasse ( den helt tykke ) spartel de kanter op der samler skidtet , så er den godt beskyttet
bruger selv tit den metode når jeg undervognsbehandler , netop fordi det er en god rustfælde i de hjørner , de bliver aldrig tøre med det skidt der ligger der
Bredker: Lyder som en ok ide. Dog er jeg også interesseret i den lyddæmpningen, som inderskærme giver. (ikke fordi den larmer, men kan det blive bedre så.....)
lyddæmpning af inderskærme kan laves indefra med selvklæbende bitumen-plader

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også