Hvordan sletter man new tab (ny fane)

Nu har min kæreste fundet ud af hvad jeg har kigget på til hende i julegave, ved at trykke på  ny fane, har hun set hvilke sider jeg har været inde på det sidste stykke tid.
Kan man ikke slette dem.
På forhåmd tak.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
går ud fra det er IE.
har det kun på engelsk så du må lige selv oversætte.
i tools, vælg internet properties
under tabs, tryk settings.
skift tab til at åbne med blank side.

Kim
Du skal ind i historik, eller hedder det oversigt i IE? Der kan du se de sidst besøgte sider. Så markerer du dem du ikke vil have frem i lyset, og trykker delete. Så skulle de være fjernet fra din browser historik. Alternativt kan du slette hele din historik/rydde hele oversigten.
Hvoran kommer jeg til historik elller oversigt ?
Nu er jeg ikke vant til at bruge IE, men så vidt jeg kan se det, er det Tools og så internet options, så skulle der komme noget brugbart.

Og i fremtiden kan du bruge denne "InPrivate" feature

http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/open-ies-private-browsing-mode-the-easy-way/


Så surfer du uden at efterlade spor på din computer af hvilke sider du har kigget på.
Annonce
Og så vil jeg lige tillade mig at komme med et tillægsspørgsmål...
Når nu jeg åbner en ny fane og derefter klikker på en af de sider der bliver vist, som man har været inde på. Så åbner den siden i et nyt vindue. Det er sq da dumt, når man nu lige har åbnet en fane til det... 8-) Er det bare mig der er dum eller hva'?


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden på 01 dec 2009 18:13
Når nu jeg åbner en ny fane og derefter klikker på en af de sider der bliver vist, som man har været inde på. Så åbner den siden i et nyt vindue. Det er sq da dumt, når man nu lige har åbnet en fane til det... 8-) Er det bare mig der er dum eller hva'?
Jeg kan huske dette fra IE7, da jeg havde den installeret:

Klik Tools
Klik Internet Options
Klik Settings
Klik Always open pop-ups in new tab
Klik OK indtil du er tilbage i din browser

Mvh.
Kim

Er fikset.
Jeg afinstallerede google toolbar, og installerede den igen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis